fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
250
مشترکین
+424 ساعت
+357 روز
+3530 روز
آرشیو پست ها
به عنوان یه کسی که صمیمی ترین رفیقشو از دست داده از همین حمایت گاه مانیفست میدم که رایان کصننت مادرجنده که میگی دکتر مهندس نمیشدن مگه بحث من سر اینه که چیکاره میشدن؟ خب تو و خاندانت خایه نداشتین و بیرون نرفتین بخاطر همین کشته ندادین راحت توهین میکنی؟ رگ کیرانیتو جمع کن گل پسر

🙏🙏🙏

پس کی فرستاده عمه ی من؟

استاد دیگه شما امروز خیلی داری جملات سنگین میگیا

Repost from N/a
دشمنان خود را بشناسید و پس از تحقیقات ها درست بودن مدارک به آن حمله کنید و در سازمان ملل بگویید "کردم که کردم کیرم کلفت بود ک
دشمنان خود را بشناسید و پس از تحقیقات ها درست بودن مدارک به آن حمله کنید و در سازمان ملل بگویید "کردم که کردم کیرم کلفت بود که کردم" هنرجنگ✅ @lindseygrahammybeloved

منم همینطوری فک میکردم عکسایی که روبیو اورد اصلا حالمو خراب کرد

Repost from N/a
اهمیت ندادم چون مدارک روبیو رو ندیده بودم فکر کردم داره یچیزی میپرونه مث اترنال ولی نه این مثکه جدی یچیزیش بود @lindseygrahammybeloved

https://t.me/c/3851212014/3770 اگه این پیامو میبینی برو کانال جاروبرقی ادمین شو

دوسال دیگه میفهمی

واقعا نیازی به یه بهرام ابتین تو جبهه نداریم

جناب رایان گوزلینگ از این ساعت هیچگونه ارتباطی با جبهه ندارند و سیک ایشون از جبههه زده شد

Repost from N/a
ترجیح میدم اظهار نظری نداشته باشم فقط میگم که این شخص و چنلش دیگر از زیرمجموعه های جبهه حساب نشوند باتشکر. ❤️ @lindseygrahammybeloved

دیگه سیکش زده شد

پیشنهاد منم همینه از چنل این بشر لفت بدید ترجیحا

Repost from N/a
بر ممابیر پیشنهاد می‌دهیم رایان را رها کنند هرچند واجب نیست بنده چیزی را بر افرادی که مرا بالا آوردند واجب و معجوب نمیکنم (عجب کصشر خفنی گفتم) @lindseygrahammybeloved

رایان جان سیکتو زدم که دیگه کصشعر نگی

Repost from N/a
دیگه فکر کنم این عکس خودش گویای همه چیز هست انقدر حالم بهم خورد که حتی نیاز نیست بیشتر از این برم سراغ چیزای دیگه 🇮🇱🇺🇸 |
دیگه فکر کنم این عکس خودش گویای همه چیز هست انقدر حالم بهم خورد که حتی نیاز نیست بیشتر از این برم سراغ چیزای دیگه 🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱

رایان توهم خواهشا این کصشعرارو فوروارد نکن چنلت همه الکی میفتن تو جون هم

کصمادرت

کسرا خودش تقه‌ی مادرشو بقیه میزدن حالا تقه‌ی مادر تو رو زدن