fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
250
مشترکین
+424 ساعت
+357 روز
+3530 روز
آرشیو پست ها
این دوستمون دیگه هرچیزی که لازم بود رو گفت ممنونیم ازش

یه چند چیز هست تو این خودتحقیری که از نظرم ایراده البته تو همه چنلا نیست ولی خب ۱_توهین به رضاپهلوی(اگه ایده ای برای مسلح کردن مردم دارید بدید و یا اگه کسی بهتر هست که مردم مسلح میکنه معرفی کنید) ۲_سلفی گری--شما اگر فکر میکنید که باید برای رافضی کشی بچسبید به طیف دیگه مسلمونا سخت در اشتباهید.مسلمون مسلمونه و خوی وحشی گریش شیعه و سنی نداره.گر چه اگه همین الان داعش وارد ایران بشه سر شمارم میبره نگاه نمیکنه ببینه شیعه قبول دارید یا نه ۳_زن ستیزی-فکر نمیکنم جز دد کسی همچین افکاری در این حد داشته باشه ۴_توهین به کشته ها هر کی اینکارو میکنه مادرش جندست در آخر هم باید دوست بود و به استریت یا گی بودن کاری نباید داشت

سکوت جعفر آبتنی در این وضعیت بحث برانگیز است

به قول به بنده خدایی کشور نفرین شده انگار این جامعه کثیف و کصشعر توی یه لوپ تکرار گیر کرده تا یکم دوباره اوضاع آروم میشه بی‌غیرتیا شروع میشه هعی عادی نشون داده میشه دوباره جنسیت ستیزی بین زن و مرد دوباره یهود ستیزی دوباره پهلوی ستیزی دوباره عادی نشون دادن اوضاع مملکت دوباره زبون باز کردن مادرجنده های اصلاح طلب چه مرگتونه آخه مادرکونیا چرا وقتی یکسری دالگ موش اینارو دوباره توی جامعه ترند میکنن باز یه عده احمق تر دارن بهش دامن میزنن چرا آدم نمی‌شید خب

او چه نکته ای دقیقا همون موقع گفت دیگه پست نمیزارم تموم شد همه چی

از وقتی گشت ارشاد دوباره اومد ممد دد غیب شد

بنازم عمو جورج از خواب بیدار شد

رایان اون چنل کوفتی‌تو پاک کن برو یه چنل عرزشی بزن توش به رضا پهلوی و براندازا فحش بده از مردن چهل هزار نفر آدم با خیال راحت خوشحالی کن جق بیغیرتی‌تو بزن دیگه چرا با خودت تعارف داری

پایان سیک رایان از جبهه خورده شد

Repost from N/a
طبق شواهد بررسی شده و اظهارت هیئت منصفه و شواهد و شهادت های درونی و بیرونی (پیوی هم مدارکی دیدم) و اسناد دکتر روبیو، دادگاه شعبه حمایتگاه متهم رایان گوزلینگ را به اشد مجازات جبهه یعنی "طرد از گروه ها و چنل های جبهه" محکوم می‌کند. اگر رای عضوی از هئیت مخالف است در دقایق پس از دادگاه می‌تواند اعلام کند خسته نباشید. ❤️ @lindseygrahammybeloved

اصلا پیام ها هیچی بیو چنلش چی؟

این رایان علنن ترکیبی از ابتین و تیراسه سریعا نتیجه ی دادگاه رو اعلام کنید استاد

Repost from N/a
و موافقم ایرانی با کیرانی فرق داره @lindseygrahammybeloved

آقای روبیو بیا پیوی کارت دارم ای دیت رو ندارم که پیامت بدم اگر هم خواستی ای دیت بفرست ناشناس

انگاری بقیه تو بهشت بودن هیچ مشکلی نداشتن فقط اقا رایان بگا رفته

https://t.me/c/3860214672/3569 مرسی، انگار تنها کسیه که تو کیران آسیب روانی دیده تو بچگی همین آخوندا که براشون خایه مالی کرده تو مسجد و کلاس قرآن و اینور اونور به هزار تا بچه تعرض کردن

اگر بین این حرفا و حرفای تیراس تفاوتی دیدین بیاین تف کنین تو صورت من

نگا کنین علنن حرفای تیراسه