en
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
596
Subscribers
-624 hours
-217 days
-3930 days
Posts Archive
بی وجود بیا دیگه سه ساعته منتظرم

هرچی

خب چرا پیوی نمیاد

شاید طرف اصن اشتباه گرفته

تو خفشو

فوش مادر چرا میدی

زشته

وای من مادر اینو میگام اه

لرم

کرد برم

نه ولی ننت چرا

تو کیر خوردی

اگه نخوردی قراره بخوری

رامهر

تاحالا تیر خوردی؟

sticker.webp0.34 KB

بعد از تو زرنگ دربیاد

ببین چقد جفت پوچی میگم بیا پیوی نمیای

دو گرم لا پاته دست خالی بیا دول بچه