uz
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
596
Obunachilar
-624 soatlar
-217 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
بی وجود بیا دیگه سه ساعته منتظرم

هرچی

خب چرا پیوی نمیاد

شاید طرف اصن اشتباه گرفته

تو خفشو

فوش مادر چرا میدی

زشته

وای من مادر اینو میگام اه

لرم

کرد برم

نه ولی ننت چرا

تو کیر خوردی

اگه نخوردی قراره بخوری

رامهر

تاحالا تیر خوردی؟

sticker.webp0.34 KB

بعد از تو زرنگ دربیاد

ببین چقد جفت پوچی میگم بیا پیوی نمیای

دو گرم لا پاته دست خالی بیا دول بچه