ar
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
596
المشتركون
-624 ساعات
-217 أيام
-3930 أيام
أرشيف المشاركات
بی وجود بیا دیگه سه ساعته منتظرم

هرچی

خب چرا پیوی نمیاد

شاید طرف اصن اشتباه گرفته

تو خفشو

فوش مادر چرا میدی

زشته

وای من مادر اینو میگام اه

لرم

کرد برم

نه ولی ننت چرا

تو کیر خوردی

اگه نخوردی قراره بخوری

رامهر

تاحالا تیر خوردی؟

sticker.webp0.34 KB

بعد از تو زرنگ دربیاد

ببین چقد جفت پوچی میگم بیا پیوی نمیای

دو گرم لا پاته دست خالی بیا دول بچه