my soul...
Open in Telegram
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
202
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-130 days
Posts Archive
202
از تمامِ ماجراهایِ غمگینِمان بیزارم.
نه از شنیدنِشان!
بلکه از این که چنين ماجراهایی
برایِ گفتن داریم،
از این که بسیار زیاد هستند.
202
اما عزیـزِ من؛
در این حوالی، تا بوده چنين بوده...
همیشه باید میجنگیدیم،
میدویدیم، میهراسیدیم.
و اَفسوس که لبخند را، شادی را،
عشق را، چنان که باید لمس نکردیم.
آری! این جهان، جُرعهای آرامش و
عمرِ به تاراج رفتهیِ ما را، بدهکارِمان است.
202
حتی اگر روزی این جوانی را
به من برگردانند،
نمیدانم چطور باید به آن نگاه کنم!
ورقش خواهم زد،
«اما هرگز آن را نخواهم خواند.»
من هرگز برای گذشته دلتنگ نخواهم شد.
بَد بود و مدام بَدتر شد...
202
اینجا دیگر گل ها شکوفه نمی کنند
اینجا پرنده ها دیگر اوج نمی گیرند .
اینجا ستاره ها دیگر نمی درخشند .
اینجا دیگر روزها نمی گذرند..
202
ما همگی حیف بودیم :
زمان و مکان مناسبی برای جوانی نبود؛کاش در روزگار دیگری می زیستیم ..
ما همگی حیف بودیم..
202
این دلشوره عجیب و غریبی که من هر روز دارم داره دهن منو سرویس میکنه
نمیدونم از چیه
نمیدونم از کجاست
نمیدونم برای چیه
فقط میدونم تو دلم جنگه! جنگ.
202
تلگرام رو میبندم میام توییتر، از اینجا میرم اینستا، باز میرم تلگرام خبر میخونم.
دو ماهه زندگیم شده این.
حالم از هرچی خبره بهم میخوره جدی.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
