en
Feedback
MAGNA

MAGNA

Open in Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
483
Subscribers
-324 hours
-577 days
-7730 days
Posts Archive
بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB

خو به جمالت