ar
Feedback
MAGNA

MAGNA

الذهاب إلى القناة على Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
483
المشتركون
-324 ساعات
-577 أيام
-7730 أيام
أرشيف المشاركات
بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB

خو به جمالت