uz
Feedback
MAGNA

MAGNA

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
483
Obunachilar
-324 soatlar
-577 kunlar
-7730 kunlar
Postlar arxiv
بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB

خو به جمالت