en
Feedback
سانا

سانا

Open in Telegram

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
398
Subscribers
-224 hours
+257 days
+5530 days
Posts Archive
خودااااااا
خودااااااا

مامانم رو گوشیش بازی ریخته، الان میگه این مرحله هم بردم بهم گفت نایس،نایس یعنی چی😩💕💕💕

خداجون چقدرِ دیگه کار کنم سمت راستی رو میدی به من؟🥲
خداجون چقدرِ دیگه کار کنم سمت راستی رو میدی به من؟🥲

مامانم یه کیسه بزرگ موز خریده میگه بیا ببر تهران هرچی میگم زشته گوش نمیده

سیسی برگرده باید درسم بخونه واسه ارشد😩

وای دل تو دلم نیست برگردم زودی سالن کلینیک اتاقم😩 واااااااای

حس میکنم پیر شدم و این حتی از صورتمم مشخصه....

البته باید قبلش خیلی کار کنم،چون برای کلاس موردعلاقه ام به پول احتیاج دارم😆

حالا که جنگ تموم شد میخوام کلاس مورد علاقه‌مو‌ثبت نام کنم🙂‍↔️

تو‌ مونه شادی ببین مو سی غمت گریه کنم...

El Armin - Konar.mp32.47 MB

چهار سال خونه نبودم حالا برگشتم میبینم مامانم یاد گرفته خودش اسکرین شات بگیره😩💕

غمِ عشق و رسوایی دیگه از کی پنهونه؟

SAGHI.mp310.59 MB

گفت از چیزایی که برات حل نشدن بگو، برای من فکر می‌کنم هیچ‌چیز حل نشده. همه‌چی رو هرجوری که هست بسته‌بندی می‌کنم و میذارم یه جایی که دیگه چشمم بهشون نیوفته. احتمالا بدترین کاری که می‌تونم بکنمم همین باشه؛ من نمی‌بینمشون ولی اونا که هستن، همیشه و پررنگ.

سه‌تا چیز بعد از این جنگ دیگه بر نمیگرده، عفت‌کلامم،سلامت‌روانم،اون نصفه‌ی شمخانی.

خداروشکر تنها نیستم🥲😂

منو خواهرم هم تازه این فقط یه دستمه🥲
منو خواهرم هم تازه این فقط یه دستمه🥲

منو خواهرم بعد از۲۰وچندسال زندگی هنوز به صلح نرسیدیم:
منو خواهرم بعد از۲۰وچندسال زندگی هنوز به صلح نرسیدیم:

یعنی فقط اون نصفه‌ی شمخانی اضافه کرده بود؟