ch
Feedback
471
订阅者
+724 小时
+37
+1730
帖子存档
س.
473
https://t.me/sataframes/2294 نظر خواستی یا تعریف ؟ اون بنده خدا که اونجوری نظر داد ماشاالله فحش دادی

س.
473
‎ آجی چرا آدمای تو چنلت انقدر روانی و عقده این؟💀

س.
473
دیگه هرکسی تعبیر خودشو داره، اولین باری ام نیست که همچین چیزی میگم

س.
473
من صرفا نظر بچه‌هارو خواستم

س.
473
ینی تو فکر کردی حاشیه‌ست؟

س.
473
‎ حاشیه ای نمی ساختی کی میدید؟

س.
473
سلام من یک ماه حدودا عضو چنلتم. خیلی از پست هات رو لایک کردم. عکسات رو بطور کلی دوست دارم. فکر میکنم استعداد های خوبی داری و رفته رفته پیشرفت میکنی. با وجود اینها بنظرم اون یک نقد بود. توهین نبود. درسته که واقعا تند بود. ولی میتونی بخوای دقیقترش کنه چون شاید جدا نکاتی پشتش باشه. آدم میتونه متنفر بشه از یک چیزی، دنبالش کنه و نقد هایی با نکته کنه. + اگر میگی به نکته دقیقی اشاره نکرد، دوستانی که خیلی مثبت تعریف کردن و گفتن کارت رو خیلی دوست دارن هم به نکات دقیقی اشاره نکردن و اصلا اشکالی نداره. خیلی هم قشنگه. اینطوری پیام دادم فکر نشه که اکانت فیکم یا دوست کسی ام و چی😂. موفق باشی🤝

س.
473
‎ باور کن اگه موضوع این بود ک ستایش انتقاد پذیر نیس تو این وسط این همه هیت نمیگرفتی خودتو بکش حالا

س.
473
‎ یکی نیس بگه اخه کصخل اصن این دوستمون هیچ بقیه افرادی ک‌از منظره ها عکس میگیرن یعنی کارشون بیهوده س؟ کسایی ک از روزمرگی و طبیعت میگیرن کارش ن بده؟ وقتی تو نمیتونی چیزی ازش بفهمی دلیل بر این نیس ک این عکسا بد باشن تو چی از عکاسی میدونی ؟ تو حتی انقدر هیچ دکی از این موصوع نداری ک نمیتونی‌حسی ک عکسا میدن رو درک کنی بنظرم قبل از بیان کردن نظر از عقل نداشتت کار بکش ببین چی بلغور میکنی والا

س.
473
https://t.me/sataframes/2287 داداش طرفم چیزی نگفت گفت پس چرا تو چنلی اگه خب خوشت نمیاد میگه نون و نمک مجازیه 🤡 کصشعر دیگه مسخره تر از این؟

س.
473
https://t.me/sataframes/2284 من رفیق کسی نیستم و خیلی وقت هم هست تو چنل ستایش جوینم منتهی اینکه جنبه‌ی انتقاد نداره و داره میگه دارم غیر منطقیه

س.
473
‎ ینی واقعا خودش نتونسته قضاوت کنه رفته داده هوش مصنوعی براش تصمیم بگیره اون نقد حساب میشه یا نه😂 وااای چیکار داریم میکنیم ما

س.
473
واقعا نمیدونم چقد یکی میتونه بیکار و بی زندگی باشه! 😂

س.
473
‎ عقده ای چیزی دارین؟ چند نفری ریختین رو یکی چپ و راست؟ دوستاشو آورده حرفشو تایید کنن😂😂

س.
473
از مغزت استفاده کن عزیزم 😂

س.
473

س.
473
و اینکه قربونت میدونم باحالم💅🏻 توعم باحالی اصلا

س.
473
جنبه‌شو دارم، اون اصلا نقد نکرد صرفا خواست اعلام حضور کنه

س.
473
‎ چرا وقتی جنبه‌ی انتقاد نداری می‌نویسی بیایید هر نقد و نظری دارید بگید😂 که تهش به اون بنده خدا فحش بدی؟😂 خیلی باحالی

س.
473
چقد ناز، عزیزِ من