س.
Kanalga Telegram’da o‘tish
471
Obunachilar
+724 soatlar
+37 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
473
https://t.me/sataframes/2294
نظر خواستی یا تعریف ؟ اون بنده خدا که اونجوری نظر داد ماشاالله فحش دادی
473
سلام من یک ماه حدودا عضو چنلتم. خیلی از پست هات رو لایک کردم. عکسات رو بطور کلی دوست دارم. فکر میکنم استعداد های خوبی داری و رفته رفته پیشرفت میکنی. با وجود اینها بنظرم اون یک نقد بود. توهین نبود. درسته که واقعا تند بود. ولی میتونی بخوای دقیقترش کنه چون شاید جدا نکاتی پشتش باشه. آدم میتونه متنفر بشه از یک چیزی، دنبالش کنه و نقد هایی با نکته کنه.
+ اگر میگی به نکته دقیقی اشاره نکرد، دوستانی که خیلی مثبت تعریف کردن و گفتن کارت رو خیلی دوست دارن هم به نکات دقیقی اشاره نکردن و اصلا اشکالی نداره. خیلی هم قشنگه.
اینطوری پیام دادم فکر نشه که اکانت فیکم یا دوست کسی ام و چی😂. موفق باشی🤝
473
باور کن اگه موضوع این بود ک ستایش انتقاد پذیر نیس تو این وسط این همه هیت نمیگرفتی
خودتو بکش حالا
473
یکی نیس بگه اخه کصخل اصن این دوستمون هیچ
بقیه افرادی کاز منظره ها عکس میگیرن یعنی کارشون بیهوده س؟
کسایی ک از روزمرگی و طبیعت میگیرن کارش ن بده؟
وقتی تو نمیتونی چیزی ازش بفهمی دلیل بر این نیس ک این عکسا بد باشن
تو چی از عکاسی میدونی ؟
تو حتی انقدر هیچ دکی از این موصوع نداری ک نمیتونیحسی ک عکسا میدن رو درک کنی
بنظرم قبل از بیان کردن نظر از عقل نداشتت کار بکش ببین چی بلغور میکنی
والا
473
https://t.me/sataframes/2287
داداش طرفم چیزی نگفت گفت پس چرا تو چنلی اگه خب خوشت نمیاد
میگه نون و نمک مجازیه 🤡 کصشعر دیگه مسخره تر از این؟
473
https://t.me/sataframes/2284
من رفیق کسی نیستم
و خیلی وقت هم هست تو چنل ستایش جوینم
منتهی اینکه جنبهی انتقاد نداره و داره میگه دارم غیر منطقیه
473
ینی واقعا خودش نتونسته قضاوت کنه رفته داده هوش مصنوعی براش تصمیم بگیره اون نقد حساب میشه یا نه😂
وااای چیکار داریم میکنیم ما
473
چرا وقتی جنبهی انتقاد نداری
مینویسی بیایید هر نقد و نظری دارید بگید😂
که تهش به اون بنده خدا فحش بدی؟😂
خیلی باحالی
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
