ch
Feedback
474
订阅者
+524 小时
+57
+2330
帖子存档
س.
472
https://t.me/sataframes/2284 من رفیق کسی نیستم و خیلی وقت هم هست تو چنل ستایش جوینم منتهی اینکه جنبه‌ی انتقاد نداره و داره میگه دارم غیر منطقیه

س.
472
‎ ینی واقعا خودش نتونسته قضاوت کنه رفته داده هوش مصنوعی براش تصمیم بگیره اون نقد حساب میشه یا نه😂 وااای چیکار داریم میکنیم ما

س.
472
واقعا نمیدونم چقد یکی میتونه بیکار و بی زندگی باشه! 😂

س.
472
‎ عقده ای چیزی دارین؟ چند نفری ریختین رو یکی چپ و راست؟ دوستاشو آورده حرفشو تایید کنن😂😂

س.
472
از مغزت استفاده کن عزیزم 😂

س.
472

س.
472
و اینکه قربونت میدونم باحالم💅🏻 توعم باحالی اصلا

س.
472
جنبه‌شو دارم، اون اصلا نقد نکرد صرفا خواست اعلام حضور کنه

س.
472
‎ چرا وقتی جنبه‌ی انتقاد نداری می‌نویسی بیایید هر نقد و نظری دارید بگید😂 که تهش به اون بنده خدا فحش بدی؟😂 خیلی باحالی

س.
472
چقد ناز، عزیزِ من

س.
472
‎ ᴀᴛᴇɴᴀ: • انصراف • از اونجایی که منم عکاسی کار میکنم و از اونجایی که اصفهانی هم هستی و من شدیداً اصفهانی ها رو دوست دارم خیلییی وقته توی چنلتم نگاه میکنم عکساتو و وقتی میبینم میگم عه این مثلا عکسه خب مال شهر مورد علاقه منه چقدر خوبه ، چقدر فلان جا خوشگله فلان اینا و... بگذریم از این حرفا، میدونی وایب عکس هاتو دوست دارم ، مثلا حس زندگی ، حس جریان زندگی رو میده خلاصه که عالیی هستی زیبا همینجوری قوییی پیش برو امیدوارم موفقیتتو ببینم و منم بتونم تلاش کنم تا دوسال دیگه دانشگاه اصفهان عکاسی قبول شم که بتونم باهات ارتباط بگیرم برا عکاسی خلاصه دیگه نمی‌دونم چی بگممم:)))✨🤍

س.
472
sticker.webp0.38 KB

س.
472
ادب مهمه

س.
472
با کمال بی احترامی، کس‌ننت از چنل گمشو بیرون

س.
472
‎ نون و نمک مجازیم هست تنها به همین دلیل

س.
472
حال نمیکنی؟ چرا تو چنلی پس

س.
472
‎ عکسات ؟ جالب نیستن بی مفهومن بی هدف صرفا یه عکسن که هر آدم عادی ای می‌تونه بگیره فقط تو با دوربین گرفتی که کیفیتش بهتره و نهایتا یه ادیت زدی همین ، عکسات حس یا روح نداره عکسات عکسی نیست که داستان پشتش باشه هدف داشته باشه یا حتی بتونیم تو یک کلمه عکس و توصیف کنیم

س.
472
‎ عکسای چنلت خیلییی عالین ولی یه تعدادشون اونجوری که باید ادیت و اصلاح رنگ نشدن در کل خود عکسا خیلیییی عالین

س.
472
‎ ویژن جالبی داری و عکسات شخصیت مختص خودت رو دارن. جسور و خاص. اتفاقا انتخاب ایده هات جالبه ولی برای کسی که بتونه درکشون کنه، کسی که بتونه اون چیزایی که ناخودآگاهت انتخاب کرده رو ببینه در کل فکر میکنم نقد های مثبت زیادی گرفتی ولی نقد های بد هم زیاد اهمیت نده و کار خودت رو بکن

س.
472
http://t.me/BluChtBot?start=61a6a004bdd8ab8e8a46 نظرتونو راجع‌به عکسام بگین، نقد یا پیشنهادی هم بدین خوشحال می‌شم. 🥂