uk
Feedback
472
Підписники
+524 години
+57 днів
+2330 день
Архів дописів
س.
472
از ۹ و نیمِ صبح تا الان =)

س.
472
Відеоповідомлення00:12

س.
472
با یه شب بخیر خودمو خوشحال میکنم و میرم میخوابم شب شما هم بخیر 💗✨

س.
472
Голосове повідомлення00:33

س.
472
کسی دنبال جلب توجهه که این‌قدر عقده‌ای و کمبوددار باشه و از هر راهی بخواد دیده بشه. من اون‌قدر جایگاه اجتماعی و موفقیت دارم که نیازی ندارم به امثال شما اهمیت بدم. همین که می‌نشینین پای نظر بقیه و حرص می‌خورین، خودش بهترین توضیحه درباره اینکه چه جور آدم‌هایی هستین

س.
472
https://t.me/sataframes/2299 وای دقیقاااا، روانی سر مسخره ترین چیز با هزار تا اکانت اومده هی کصشعر میگه محتاج توجهه😂😂😂😂

س.
472
امیدوارم توی زندگیت انقد خوشحال و شاد باشی که این‌چیزا برات مهم نباشن عزیزِ من انگار اعصاب تو بیشتر خرد شده تا اعصاب من

س.
472
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

س.
472
‎ وای باشه سیکتیر کن نمی‌خواد با هزارتا اکانت ناشناس بدی نظرتو تفت دادی ماهم خوندیم گفتیم اوکی بس

س.
472
همون بنده خدایی که نون و نمک مجازیشو با نظر دادن بدست میاره؟😂 مرسی بابت نظرش باعث شد بفهمه هیچی نیست

س.
472
https://t.me/sataframes/2294 نظر خواستی یا تعریف ؟ اون بنده خدا که اونجوری نظر داد ماشاالله فحش دادی

س.
472
‎ آجی چرا آدمای تو چنلت انقدر روانی و عقده این؟💀

س.
472
دیگه هرکسی تعبیر خودشو داره، اولین باری ام نیست که همچین چیزی میگم

س.
472
من صرفا نظر بچه‌هارو خواستم

س.
472
ینی تو فکر کردی حاشیه‌ست؟

س.
472
‎ حاشیه ای نمی ساختی کی میدید؟

س.
472
سلام من یک ماه حدودا عضو چنلتم. خیلی از پست هات رو لایک کردم. عکسات رو بطور کلی دوست دارم. فکر میکنم استعداد های خوبی داری و رفته رفته پیشرفت میکنی. با وجود اینها بنظرم اون یک نقد بود. توهین نبود. درسته که واقعا تند بود. ولی میتونی بخوای دقیقترش کنه چون شاید جدا نکاتی پشتش باشه. آدم میتونه متنفر بشه از یک چیزی، دنبالش کنه و نقد هایی با نکته کنه. + اگر میگی به نکته دقیقی اشاره نکرد، دوستانی که خیلی مثبت تعریف کردن و گفتن کارت رو خیلی دوست دارن هم به نکات دقیقی اشاره نکردن و اصلا اشکالی نداره. خیلی هم قشنگه. اینطوری پیام دادم فکر نشه که اکانت فیکم یا دوست کسی ام و چی😂. موفق باشی🤝

س.
472
‎ باور کن اگه موضوع این بود ک ستایش انتقاد پذیر نیس تو این وسط این همه هیت نمیگرفتی خودتو بکش حالا

س.
472
‎ یکی نیس بگه اخه کصخل اصن این دوستمون هیچ بقیه افرادی ک‌از منظره ها عکس میگیرن یعنی کارشون بیهوده س؟ کسایی ک از روزمرگی و طبیعت میگیرن کارش ن بده؟ وقتی تو نمیتونی چیزی ازش بفهمی دلیل بر این نیس ک این عکسا بد باشن تو چی از عکاسی میدونی ؟ تو حتی انقدر هیچ دکی از این موصوع نداری ک نمیتونی‌حسی ک عکسا میدن رو درک کنی بنظرم قبل از بیان کردن نظر از عقل نداشتت کار بکش ببین چی بلغور میکنی والا

س.
472
https://t.me/sataframes/2287 داداش طرفم چیزی نگفت گفت پس چرا تو چنلی اگه خب خوشت نمیاد میگه نون و نمک مجازیه 🤡 کصشعر دیگه مسخره تر از این؟