آیه گرافی|Ayeh graphi
前往频道在 Telegram
خوشا دلی که مدام از پیِ نظر نرود..🩵 ناشناس: https://t.me/BChatBot?start=sc-c8455e9522 گروه حمایتی: https://t.me/+NX2UOaeLkuJiMTdk
显示更多269
订阅者
+124 小时
无数据7 天
-930 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+10
在0个频道中
五月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+14
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+4
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+10
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+19
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+32
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+42
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+9
在3个频道中
Get PRO
四月 '25
+16
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+30
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+24
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+36
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+28
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+26
在3个频道中
Get PRO
十月 '24
+28
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+36
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+34
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+25
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+38
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+71
在18个频道中
Get PRO
四月 '240
在6个频道中
Get PRO
三月 '24
+9
在4个频道中
Get PRO
二月 '240
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+179
在4个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 24 六月 | +2 | |||
| 23 六月 | +1 | |||
| 22 六月 | 0 | |||
| 21 六月 | 0 | |||
| 20 六月 | 0 | |||
| 19 六月 | 0 | |||
| 18 六月 | 0 | |||
| 17 六月 | 0 | |||
| 16 六月 | +1 | |||
| 15 六月 | 0 | |||
| 14 六月 | +3 | |||
| 13 六月 | +1 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | 0 | |||
| 10 六月 | 0 | |||
| 09 六月 | 0 | |||
| 08 六月 | 0 | |||
| 07 六月 | 0 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | 0 | |||
| 03 六月 | +2 | |||
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | 0 |
频道帖子
| 2 | میگویند اشک بر تو، قیمت دارد...
اما منِ خسته،هر بار که به بنبست رسیدم
خودم را انداختم وسطِ روضهات تا لای اشکهای غربتِ تو،غصههای خودم را هم بشویم.
مرا ببخش که غمِ خودم را آوردم
پیشِ غمِ بزرگِ تو...
بنویس:دستِ مرا بگیر که آب از سرم گذشت...
#عهده_دار | 118 |
| 3 | دارم از روی خاک جگر جمع میکنم
تکه بر روی تکه پسر جمع میکنم...
#علی_اکبر | 84 |
| 4 | قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره
جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره...💔
#علی_اصغر | 118 |
| 5 | بدون شرح..
#علی_الاصول | 123 |
| 6 | گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟
بنده "علی الاصول" گرا هستم...
مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید..
رهبرم_سید_مجتبی_خامنه ای | 163 |
| 7 | گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟
بنده "علی الاصول" گرا هستم...
رهبرم سید مجتبی خامنه ای..
#مِثلی_لا _یُبایِعُ _مِثلَیَزید | 1 |
| 8 | گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟
بنده "علی الاصول" گرا هستم...
رهبرم سید مجتبی خامنه ای..
#مِثلی_لایُبایِعُ_مِثلَ_یَزید | 1 |
| 9 | ولی من به اون مادری فکر میکنم
که حتی اگه کل جهان هم صلح شه
بچه اش دیگه بر نمی گرده
به یاد فرشته های میناب
حالا خانم سه ساله دیگ تنها نیست کلی همبازی داره...🥀
#میناب | 190 |
| 10 | عمری منتظر شب سومیم
شبی که نامِ رقیه سلام الله علیها
دلِ محرم را میشکند...💔
#رقیه_خاتون | 131 |
| 11 | تحویل سالِ ما به وقت محرم است
حَوّل قلُوبَنا بِبُکاءِ عَلَی الحُسَین...
#عهده_دار | 186 |
| 12 | ماگُمشُدِگانیمکِاَندَرخَمِدُنیا ..
تَنهاهُنَرِماستکِمَجنونِحُسِینیم..
#عهده_دار | 215 |
| 13 | بر روی فرش مَسجِدُ،در فکر موی تو
بیچاره انکه به ما گفت التماس دعا..
#اندراحوالات | 188 |
| 14 | و چقدر جای تو خالیست ...💔
#سید_علی | 174 |
| 15 | تا کجا میآزمایی ای خدا این سرزمین را؟
#ایران | 65 |
| 16 | الله اکبر..
#جاوید_ایران | 176 |
| 17 | همین که مهر ِعلی را نشانده بر دل ما
سعادتیست که آن را به هرکسی ندهد..
#حیدر | 205 |
| 18 | چقدر غم داره دل صبورم ام البنین
به مردم گفتم شکست غرورم ام البنین
ببین میسوزه دلم به آهم ام البنین
پناه آوردم به تو پناهم ام البنین
#ام_البنین | 208 |
| 19 | هرچه بالا بروی، هست علی(ع) بالاتر ..❤️
#حیدر | 210 |
| 20 | برمیگردی و حکومت صاحب غدیر را
به مردم برمیگردانی..
#أین_صاحبنا | 212 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
