ch
Feedback
آیه گرافی|Ayeh graphi

آیه گرافی|Ayeh graphi

前往频道在 Telegram

خوشا دلی که مدام از پیِ نظر نرود..🩵 ناشناس: https://t.me/BChatBot?start=sc-c8455e9522 گروه حمایتی: https://t.me/+NX2UOaeLkuJiMTdk

显示更多
269
订阅者
+124 小时
无数据7
-930
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+10
在0个频道中
五月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+14
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+4
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+10
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+19
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+32
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+42
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+9
在3个频道中
Get PRO
四月 '25
+16
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+30
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+24
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+36
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+28
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+26
在3个频道中
Get PRO
十月 '24
+28
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+36
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+34
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+25
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+38
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+71
在18个频道中
Get PRO
四月 '240
在6个频道中
Get PRO
三月 '24
+9
在4个频道中
Get PRO
二月 '240
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+179
在4个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月+2
23 六月+1
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月+1
15 六月0
14 六月+3
13 六月+1
12 六月0
11 六月0
10 六月0
09 六月0
08 六月0
07 六月0
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月+2
02 六月0
01 六月0
频道帖子
و باز هم شرمنده ام اقاجان در روضه روی تو برای حال خودم گریه کردم... #عهده_دار

2
می‌گویند اشک بر تو، قیمت دارد... اما منِ خسته،هر بار که به بن‌بست رسیدم خودم را انداختم وسطِ روضه‌ات تا لای اشک‌های غربتِ تو،غصه‌های خودم را هم بشویم. مرا ببخش که غمِ خودم را آوردم پیشِ غمِ بزرگِ تو... بنویس:دستِ مرا بگیر که آب از سرم گذشت... #عهده_دار
118
3
دارم از روی خاک جگر جمع میکنم تکه بر روی تکه پسر جمع میکنم... #علی_اکبر
84
4
قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره...💔 #علی_اصغر
118
5
بدون شرح.. #علی_الاصول
بدون شرح.. #علی_الاصول
123
6
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید.. رهبرم_سید_مجتبی_خامنه ای
163
7
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لا _یُبایِعُ _مِثلَیَزید
1
8
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لایُبایِعُ_مِثلَ_یَزید
1
9
ولی من به اون مادری فکر میکنم که حتی اگه کل جهان هم صلح شه بچه اش دیگه بر نمی گرده به یاد فرشته های میناب حالا خانم سه ساله دیگ تنها نیست کلی همبازی داره...🥀 #میناب
190
10
عمری منتظر شب سومیم شبی که نامِ رقیه سلام الله علیها دلِ محرم را می‌شکند...💔 #رقیه_خاتون
131
11
تحویل سالِ ما به وقت محرم است حَوّل قلُوبَنا بِبُکاءِ عَلَی الحُسَین‌... #عهده_دار
186
12
ما‌گُم‌شُدِگانیم‌ک‌ِاَندَرخَم‌ِدُنیا .. تَنهاهُنَرِ‌ماست‌ک‌ِمَجنونِ‌حُسِینیم.. #عهده_دار
215
13
بر روی فرش مَسجِدُ،در فکر موی تو بیچاره انکه به ما گفت التماس دعا.. #اندراحوالات
188
14
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
174
15
تا کجا می‌آزمایی ای خدا این سرزمین را؟ #ایران
65
16
الله اکبر.. #جاوید_ایران
176
17
همین که مهر ِعلی را نشانده بر دل ما سعادتی‌ست که آن را به هرکسی ندهد.. #حیدر
205
18
چقدر غم داره دل صبورم ام البنین به مردم گفتم شکست غرورم ام البنین ببین میسوزه دلم به آهم ام البنین پناه آوردم به تو پناهم ام البنین #ام_البنین
208
19
هرچه بالا بروی، هست علی(ع) بالاتر ..❤️ #حیدر
210
20
برمیگردی و حکومت صاحب غدیر را به مردم برمیگردانی.. #أین_صاحبنا
212