uz
Feedback
آیه گرافی|Ayeh graphi

آیه گرافی|Ayeh graphi

Kanalga Telegram’da o‘tish

خوشا دلی که مدام از پیِ نظر نرود..🩵 ناشناس: https://t.me/BChatBot?start=sc-c8455e9522 گروه حمایتی: https://t.me/+NX2UOaeLkuJiMTdk

Ko'proq ko'rsatish
269
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-1130 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+10
0 kanalda
May '26
+3
0 kanalda
Get PRO
Aprel '260
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+14
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+4
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+9
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+10
2 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+19
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+32
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+42
0 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+9
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+9
0 kanalda
Get PRO
May '25
+9
3 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+16
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+30
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+24
1 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+36
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+28
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+26
3 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+28
2 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+36
1 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+34
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+25
0 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+38
2 kanalda
Get PRO
May '24
+71
18 kanalda
Get PRO
Aprel '240
6 kanalda
Get PRO
Mart '24
+9
4 kanalda
Get PRO
Fevral '240
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+179
4 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
24 Iyun+2
23 Iyun+1
22 Iyun0
21 Iyun0
20 Iyun0
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun+1
15 Iyun0
14 Iyun+3
13 Iyun+1
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun0
09 Iyun0
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun0
03 Iyun+2
02 Iyun0
01 Iyun0
Kanal postlari
و باز هم شرمنده ام اقاجان در روضه روی تو برای حال خودم گریه کردم... #عهده_دار

2
می‌گویند اشک بر تو، قیمت دارد... اما منِ خسته،هر بار که به بن‌بست رسیدم خودم را انداختم وسطِ روضه‌ات تا لای اشک‌های غربتِ تو،غصه‌های خودم را هم بشویم. مرا ببخش که غمِ خودم را آوردم پیشِ غمِ بزرگِ تو... بنویس:دستِ مرا بگیر که آب از سرم گذشت... #عهده_دار
116
3
دارم از روی خاک جگر جمع میکنم تکه بر روی تکه پسر جمع میکنم... #علی_اکبر
79
4
قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره...💔 #علی_اصغر
109
5
بدون شرح.. #علی_الاصول
بدون شرح.. #علی_الاصول
118
6
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید.. رهبرم_سید_مجتبی_خامنه ای
160
7
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لا _یُبایِعُ _مِثلَیَزید
1
8
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لایُبایِعُ_مِثلَ_یَزید
1
9
ولی من به اون مادری فکر میکنم که حتی اگه کل جهان هم صلح شه بچه اش دیگه بر نمی گرده به یاد فرشته های میناب حالا خانم سه ساله دیگ تنها نیست کلی همبازی داره...🥀 #میناب
190
10
عمری منتظر شب سومیم شبی که نامِ رقیه سلام الله علیها دلِ محرم را می‌شکند...💔 #رقیه_خاتون
122
11
تحویل سالِ ما به وقت محرم است حَوّل قلُوبَنا بِبُکاءِ عَلَی الحُسَین‌... #عهده_دار
186
12
ما‌گُم‌شُدِگانیم‌ک‌ِاَندَرخَم‌ِدُنیا .. تَنهاهُنَرِ‌ماست‌ک‌ِمَجنونِ‌حُسِینیم.. #عهده_دار
210
13
بر روی فرش مَسجِدُ،در فکر موی تو بیچاره انکه به ما گفت التماس دعا.. #اندراحوالات
184
14
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
172
15
تا کجا می‌آزمایی ای خدا این سرزمین را؟ #ایران
65
16
الله اکبر.. #جاوید_ایران
174
17
همین که مهر ِعلی را نشانده بر دل ما سعادتی‌ست که آن را به هرکسی ندهد.. #حیدر
203
18
چقدر غم داره دل صبورم ام البنین به مردم گفتم شکست غرورم ام البنین ببین میسوزه دلم به آهم ام البنین پناه آوردم به تو پناهم ام البنین #ام_البنین
207
19
هرچه بالا بروی، هست علی(ع) بالاتر ..❤️ #حیدر
209
20
برمیگردی و حکومت صاحب غدیر را به مردم برمیگردانی.. #أین_صاحبنا
210