ar
Feedback
آیه گرافی|Ayeh graphi

آیه گرافی|Ayeh graphi

الذهاب إلى القناة على Telegram

خوشا دلی که مدام از پیِ نظر نرود..🩵 ناشناس: https://t.me/BChatBot?start=sc-c8455e9522 گروه حمایتی: https://t.me/+NX2UOaeLkuJiMTdk

إظهار المزيد
269
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-1130 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+10
في 0 قنوات
مايو '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+14
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+4
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+10
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+19
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+32
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+42
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+9
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+16
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+30
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+24
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '25
+36
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+28
في 2 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+26
في 3 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+28
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+36
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+34
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+25
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+38
في 2 قنوات
Get PRO
مايو '24
+71
في 18 قنوات
Get PRO
أبريل '240
في 6 قنوات
Get PRO
مارس '24
+9
في 4 قنوات
Get PRO
فبراير '240
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+179
في 4 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
24 يونيو+2
23 يونيو+1
22 يونيو0
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو+1
15 يونيو0
14 يونيو+3
13 يونيو+1
12 يونيو0
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو0
03 يونيو+2
02 يونيو0
01 يونيو0
منشورات القناة
و باز هم شرمنده ام اقاجان در روضه روی تو برای حال خودم گریه کردم... #عهده_دار

2
می‌گویند اشک بر تو، قیمت دارد... اما منِ خسته،هر بار که به بن‌بست رسیدم خودم را انداختم وسطِ روضه‌ات تا لای اشک‌های غربتِ تو،غصه‌های خودم را هم بشویم. مرا ببخش که غمِ خودم را آوردم پیشِ غمِ بزرگِ تو... بنویس:دستِ مرا بگیر که آب از سرم گذشت... #عهده_دار
116
3
دارم از روی خاک جگر جمع میکنم تکه بر روی تکه پسر جمع میکنم... #علی_اکبر
79
4
قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره...💔 #علی_اصغر
109
5
بدون شرح.. #علی_الاصول
بدون شرح.. #علی_الاصول
118
6
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید.. رهبرم_سید_مجتبی_خامنه ای
160
7
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لا _یُبایِعُ _مِثلَیَزید
1
8
گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... رهبرم سید مجتبی خامنه ای.. #مِثلی_لایُبایِعُ_مِثلَ_یَزید
1
9
ولی من به اون مادری فکر میکنم که حتی اگه کل جهان هم صلح شه بچه اش دیگه بر نمی گرده به یاد فرشته های میناب حالا خانم سه ساله دیگ تنها نیست کلی همبازی داره...🥀 #میناب
190
10
عمری منتظر شب سومیم شبی که نامِ رقیه سلام الله علیها دلِ محرم را می‌شکند...💔 #رقیه_خاتون
122
11
تحویل سالِ ما به وقت محرم است حَوّل قلُوبَنا بِبُکاءِ عَلَی الحُسَین‌... #عهده_دار
186
12
ما‌گُم‌شُدِگانیم‌ک‌ِاَندَرخَم‌ِدُنیا .. تَنهاهُنَرِ‌ماست‌ک‌ِمَجنونِ‌حُسِینیم.. #عهده_دار
210
13
بر روی فرش مَسجِدُ،در فکر موی تو بیچاره انکه به ما گفت التماس دعا.. #اندراحوالات
184
14
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
172
15
تا کجا می‌آزمایی ای خدا این سرزمین را؟ #ایران
65
16
الله اکبر.. #جاوید_ایران
174
17
همین که مهر ِعلی را نشانده بر دل ما سعادتی‌ست که آن را به هرکسی ندهد.. #حیدر
203
18
چقدر غم داره دل صبورم ام البنین به مردم گفتم شکست غرورم ام البنین ببین میسوزه دلم به آهم ام البنین پناه آوردم به تو پناهم ام البنین #ام_البنین
207
19
هرچه بالا بروی، هست علی(ع) بالاتر ..❤️ #حیدر
209
20
برمیگردی و حکومت صاحب غدیر را به مردم برمیگردانی.. #أین_صاحبنا
210