ch
Feedback
آیه گرافی|Ayeh graphi

آیه گرافی|Ayeh graphi

前往频道在 Telegram

خوشا دلی که مدام از پیِ نظر نرود..🩵 ناشناس: https://t.me/BChatBot?start=sc-c8455e9522 گروه حمایتی: https://t.me/+NX2UOaeLkuJiMTdk

显示更多
269
订阅者
无数据24 小时
-27
-1130
帖子存档
و باز هم شرمنده ام اقاجان در روضه روی تو برای حال خودم گریه کردم... #عهده_دار

می‌گویند اشک بر تو، قیمت دارد... اما منِ خسته،هر بار که به بن‌بست رسیدم خودم را انداختم وسطِ روضه‌ات تا لای اشک‌های غربتِ تو،غصه‌های خودم را هم بشویم. مرا ببخش که غمِ خودم را آوردم پیشِ غمِ بزرگِ تو... بنویس:دستِ مرا بگیر که آب از سرم گذشت... #عهده_دار

دارم از روی خاک جگر جمع میکنم تکه بر روی تکه پسر جمع میکنم... #علی_اکبر

قول میدم اگه ورق برگرده و علی نمیره جوری لالایی بخونم حرمله گریه اش بگیره...💔 #علی_اصغر

بدون شرح.. #علی_الاصول
بدون شرح.. #علی_الاصول

گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم... مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید..
رهبرم_سید_مجتبی_خامنه ای

گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم...
رهبرم سید مجتبی خامنه ای..
#مِثلی_لا _یُبایِعُ _مِثلَیَزید

گفته بودید اصول گرایی یا اصلاح طلب..؟ بنده "علی الاصول" گرا هستم...
رهبرم سید مجتبی خامنه ای..
#مِثلی_لایُبایِعُ_مِثلَ_یَزید

ولی من به اون مادری فکر میکنم که حتی اگه کل جهان هم صلح شه بچه اش دیگه بر نمی گرده به یاد فرشته های میناب حالا خانم سه ساله دیگ تنها نیست کلی همبازی داره...🥀 #میناب

عمری منتظر شب سومیم شبی که نامِ رقیه سلام الله علیها دلِ محرم را می‌شکند...💔 #رقیه_خاتون

تحویل سالِ ما به وقت محرم است حَوّل قلُوبَنا بِبُکاءِ عَلَی الحُسَین‌... #عهده_دار

ما‌گُم‌شُدِگانیم‌ک‌ِاَندَرخَم‌ِدُنیا .. تَنهاهُنَرِ‌ماست‌ک‌ِمَجنونِ‌حُسِینیم.. #عهده_دار

بر روی فرش مَسجِدُ،در فکر موی تو بیچاره انکه به ما گفت التماس دعا.. #اندراحوالات

و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی
و چقدر جای تو خالیست ...💔 #سید_علی

تا کجا می‌آزمایی ای خدا این سرزمین را؟ #ایران

الله اکبر.. #جاوید_ایران

همین که مهر ِعلی را نشانده بر دل ما سعادتی‌ست که آن را به هرکسی ندهد.. #حیدر

چقدر غم داره دل صبورم ام البنین به مردم گفتم شکست غرورم ام البنین ببین میسوزه دلم به آهم ام البنین پناه آوردم به تو پناهم ام البنین #ام_البنین

هرچه بالا بروی، هست علی(ع) بالاتر ..❤️ #حیدر

برمیگردی و حکومت صاحب غدیر را به مردم برمیگردانی.. #أین_صاحبنا