ch
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

前往频道在 Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

显示更多
631
订阅者
-124 小时
无数据7
-2330
帖子存档
من یچیزی میخوام وایب تابستون بده

دریا میخوام

عادت نداریم ایجوری

کاش جنگ بشه باز

خیلی کلافه شدمممممم انقدر که روزام تکراریه

ایرانم؛ ویرانم:]

در این چند مدت فهمیدم ک انسانیت لباسیست ک اندازه‌ی تن هرکسی نمی‌شود .

مگه نمیگفتی هرچی شه تو بامونی؟ بگو تا کی قراره باشه اوضامون این !

میگذره ولی ما هیچوقت یادمون نمیره تو این سن چقد سختی کشیدیم:]

نه اینو نه بقیه رو

ری اکت بدین بدون ری اکت تاسیانه:]

تو اونو دوست داری چون اون ی قهرمانه . بزار یچیزی راجع ب قهرمان‌ها بهت بگم پرنسس... ی قهرمان تورو قربانی میکنه تا دنیا رو نجات بده، و من از این لوس بازیا خوشم نمیاد . من این دنیا رو بخاطر تو ب آتیش می‌کشم .

دشتِ ما گرگ اگر داشت نمینالیدیم... نیمی از گله‌ی ما را سگِ چوپان خورده !