"آبیِدعوتکنندهبهمرگ"
前往频道在 Telegram
اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر میگیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡
显示更多631
订阅者
-124 小时
无数据7 天
-2330 天
帖子存档
وحشت از عشق که نه ترسم از فاصلههاست
وحشت از غصه که نه ترسم از خاتمههاست
ترس بیهوده ندارم سخن از خاطرههاست
صحبت از کشتن ناخواستهی عاطفههاست
کوله باری پر از هیچ که بر شانهی ماست
گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانهی ماست
آنها دروغگو هستند !
و میدانند که دروغگو هستند و میدانند ک میدانیم ک دروغگویند؛ و با این وجود با صدای بلند دروغ میگویند .
تفاوت انسان و حیوان در این است ک حیوانات هرگز اجازه نمیدهند نادانی، رهبری گله را ب دست بگیرد .
و این شاید بزرگترین ننگِ گونهی ما باشد !
ما تنها موجوداتی هستیم ک میتوانیم فرماندهی را بسپاریم ب بدترین میانِ خودمان، پرصداترین، متکبرترین، و تو خالیترین .
هیچ گرگی از رهبری ناتوان پیروی نمیکند...
و هیچ شیری از یک بزدل اطاعت نمیکند !
اما انسانها تشویق میکنند، سرکشی میکنند و دفاع میکنند از کسانی ک "باید نادیده گرفته شوند"
مسئله همین است وقتی خردخاموش میشوند حماقت بر تخت مینشیند و با قطعیت حکومت میکند...
حیوانها از غریزه پیروی میکنند و ما از ظواهر پیروی میکنیم !
آنها قدرت را دنبال میکنند و ما صدا را دنبال میکنيم !
آنها رهبری را تشخیص میدهند و ما فریاد را ب اقتدار اشتباه میگیریم .
نتیجه قابل پیشبینی است، گلهای خردمند و جامعهای گم شده .
حسی ک داره وقتی ک داری عاشق میشی اما بجای خوشحال شدن میترسی...
تازه میفهمی چقد همهی اون حرفا و اتفاقا روت تاثیر گذاشته .
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
