es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
630
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
-2130 días
Archivo de publicaciones
من یچیزی میخوام وایب تابستون بده

دریا میخوام

عادت نداریم ایجوری

کاش جنگ بشه باز

من بدتر تو

خیلی کلافه شدمممممم انقدر که روزام تکراریه

ایرانم؛ ویرانم:]

در این چند مدت فهمیدم ک انسانیت لباسیست ک اندازه‌ی تن هرکسی نمی‌شود .

مگه نمیگفتی هرچی شه تو بامونی؟ بگو تا کی قراره باشه اوضامون این !

میگذره ولی ما هیچوقت یادمون نمیره تو این سن چقد سختی کشیدیم:]

sticker.webp0.34 KB

نه اینو نه بقیه رو

ری اکت بدین بدون ری اکت تاسیانه:]

تو اونو دوست داری چون اون ی قهرمانه . بزار یچیزی راجع ب قهرمان‌ها بهت بگم پرنسس... ی قهرمان تورو قربانی میکنه تا دنیا رو نجات بده، و من از این لوس بازیا خوشم نمیاد . من این دنیا رو بخاطر تو ب آتیش می‌کشم .

دشتِ ما گرگ اگر داشت نمینالیدیم... نیمی از گله‌ی ما را سگِ چوپان خورده !