ru
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Открыть в Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Больше
631
Подписчики
-124 часа
Нет данных7 дней
-2330 день
Архив постов
من یچیزی میخوام وایب تابستون بده

دریا میخوام

عادت نداریم ایجوری

😂😂😂

کاش جنگ بشه باز

من بدتر تو

خیلی کلافه شدمممممم انقدر که روزام تکراریه

ایرانم؛ ویرانم:]

در این چند مدت فهمیدم ک انسانیت لباسیست ک اندازه‌ی تن هرکسی نمی‌شود .

مگه نمیگفتی هرچی شه تو بامونی؟ بگو تا کی قراره باشه اوضامون این !

میگذره ولی ما هیچوقت یادمون نمیره تو این سن چقد سختی کشیدیم:]

sticker.webp0.34 KB

نه اینو نه بقیه رو

ری اکت بدین بدون ری اکت تاسیانه:]

تو اونو دوست داری چون اون ی قهرمانه . بزار یچیزی راجع ب قهرمان‌ها بهت بگم پرنسس... ی قهرمان تورو قربانی میکنه تا دنیا رو نجات بده، و من از این لوس بازیا خوشم نمیاد . من این دنیا رو بخاطر تو ب آتیش می‌کشم .

دشتِ ما گرگ اگر داشت نمینالیدیم... نیمی از گله‌ی ما را سگِ چوپان خورده !

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ" - Статистика и аналитика Telegram-канала @bluo_o7