ch
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

前往频道在 Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

显示更多
1 950
订阅者
+224 小时
+97
+1630
帖子存档
ری‌اکشن زیر پست‌ها داشته باشیم یا نه؟ انتخاب کنید ؛

photo content

آدمی که امروز و بعد از رها شدن به آن تبدیل شدم، هیچ شباهتی به کسی که روزی تو را دوست می‌داشت، ندارد. برای این رشد ناخواسته، از تو ممنونم

آدمی که امروز و بعد از رها شدن به آن تبدیل شدم، هیچ شباهتی به کسی که روزی دوستت داشت ندارد. برای این رشد ناخواسته از تو ممنونم

A Cerulean State - Story of winter.mp32.48 MB

تو را نگهبان دروازه‌ای دیدم که خوشبختی در پس آن بود. و تو بیش از آنچه که فکر می‌کردم به وظیفه‌ات وفادار بودی

Repost from Saved Messages
اگر بپرسی مشکل چیست و من چرا این‌قدر غمگینم، پاسخ می‌دهم که چون در این خانه گل و گیاهی نیست! هیچ سبز زنده‌ای نیست. احتمالاً می‌خندی و می‌گویی: «همین؟» بله همین. این کامل‌ترین جوابی‌ست که می‌توانم به چنین سوالی بدهم! این یعنی در این خانه کسی حوصله ندارد از چیزی مراقبت کند. یعنی این خانه روشنی مطلوب را ندارد. یعنی آدم‌های این خانه از هم خسته‌اند، از خودشان خسته‌اند. یعنی امید در این خانه گم شده و ما برای پیدا شدنش تلاش نمی‌کنیم. یعنی همه‌چیز آن‌قدر به هم ریخته است که انگار سامان گرفتنش محال است! هیچ گلدان بزرگی و هیچ گل زیبایی و هیچ ساقه‌ی بلندی و هیچ برگ پهنی نمی‌تواند این فاصله‌ها را پر کند.

به گمانم ذهنیتی که آدم‌ها از خود برای هم به یادگار می‌گذارند، از همه‌چیز بیشتر اهمیت دارد. وگرنه همه آمده‌اند که یک روز بروند

تو را چه کسی اسراف میکند درحالی‌ که من ذره ذره به تو محتاجم؟

تو را چه کسی اسراف میکند درحالی‌که من سخت به تو محتاجم؟

Repost from N/a
تو تنها غمی هستی که آدمیزاد برای به سینه کشیدنش مشتاق است…

Repost from N/a
امروز خیلی "اینجا خبری نیست، اگر هست هیاهوست" هستم.

Repost from Saved Messages
اگر سخن‌ میان من و تو پایان یافت و راه‌های وصال قطع شدند و جدا یا غریبه گشتیم،‏ از نو با من آشناشو!

میدانی عزیزم، من آن‌طور که نشان میدهم پرتحمل نیستم. فقط دارم دوام می‌آورم و حتی نمیدانم که چطور

ته بازار نشستیم که ما را نپسندند ‏حرف سود و ضرر نیست تو ما را بخر از ما

1.mp34.30 MB

السلام ای کشته‌ی شیوخ مقدس‌نما

السلام ای که به گودال، کرم‌خانه زدی …

السلام ای سر مجروح کلیسا دیده

در دنیایی که قلب حسین علیه‌السلام شکسته شده و تنها مانده، خیری نیست. خلص و تمت.