ch
Feedback
Art Cafe

Art Cafe

前往频道在 Telegram

اگر مايل هستيد عكس،نوشته،شعر و نقاشى هاتون رو به اسم خودتون با كافه هنر به اشتراك بگذاريد تا دوستان هم از هنر شما لذت ببرند🌻 منتظرتان هستيم♥ باران كه مى بارد تو در راهي...🍃🍁 ادمين: @ahmadiseresht

显示更多
1 941
订阅者
-124 小时
-127
-2030
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+31
在0个频道中
五月 '26
+14
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+40
在2个频道中
Get PRO
一月 '26
+3
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+38
在41个频道中
Get PRO
十一月 '25
+21
在2个频道中
Get PRO
十月 '25
+41
在56个频道中
Get PRO
九月 '25
+34
在3个频道中
Get PRO
八月 '25
+40
在37个频道中
Get PRO
七月 '25
+19
在2个频道中
Get PRO
六月 '25
+35
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+33
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+23
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+28
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+36
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+23
在5个频道中
Get PRO
十二月 '24
+54
在70个频道中
Get PRO
十一月 '24
+28
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+36
在6个频道中
Get PRO
九月 '24
+74
在74个频道中
Get PRO
八月 '24
+108
在82个频道中
Get PRO
七月 '24
+90
在80个频道中
Get PRO
六月 '24
+48
在51个频道中
Get PRO
五月 '24
+77
在80个频道中
Get PRO
四月 '24
+53
在37个频道中
Get PRO
三月 '24
+61
在47个频道中
Get PRO
二月 '24
+105
在80个频道中
Get PRO
一月 '24
+75
在61个频道中
Get PRO
十二月 '23
+73
在85个频道中
Get PRO
十一月 '23
+55
在67个频道中
Get PRO
十月 '23
+90
在100个频道中
Get PRO
九月 '23
+16
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+105
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+98
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+37
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+112
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+70
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+19
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+32
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+69
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+58
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+61
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+72
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+170
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+14
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+48
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+298
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+18
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+114
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+199
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+164
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+95
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+409
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+16
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+258
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+134
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+298
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+175
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+351
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+91
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+150
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+193
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+192
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+221
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+3 733
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
27 六月+8
26 六月0
25 六月0
24 六月0
23 六月0
22 六月+1
21 六月+1
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月+1
16 六月+2
15 六月+1
14 六月+2
13 六月+1
12 六月+1
11 六月0
10 六月+1
09 六月+2
08 六月+1
07 六月0
06 六月0
05 六月+2
04 六月0
03 六月0
02 六月+1
01 六月+6
频道帖子
به‌ او گفتم: چون نگاهی را هوسم کردی خانه‌ام پنجره دارد منتظرم... مریم زمانی

2
. ویژگی ذهن ما آدما اینه که یه تعریف قشنگ رو فراموش می‌کنیم ولی یه جمله نامناسب رو سال‌ها آرشیو می‌کنیم آدمای خیلی عجیبی هستیم خیلی از دیروز ذهنم پریده سمت اونایی که بدی کردن و همچنان با پرویی ادامه میدن خدا خیرتون بده عجیب یادتون کردم
85
3
. پیش از آنی که عزادار مُحرّم باشی سعی کن در حرم دوست تو مَحْرم باشی سیدهاشم_وفایی
. پیش از آنی که عزادار مُحرّم باشی سعی کن در حرم دوست تو مَحْرم باشی سیدهاشم_وفایی
185
4
. جانی به تلخی می‌کَنم جسمی به سختی می‌کِشم روزی به آخر می‌برم خوابی پریشان می‌کنم عبدالجبار_کاکایی
. جانی به تلخی می‌کَنم جسمی به سختی می‌کِشم روزی به آخر می‌برم خوابی پریشان می‌کنم عبدالجبار_کاکایی
84
5
این مشمئز کننده ترین حالت ممکن ست ،اینکه بخواهی بعد از مدتها سکوت با کسی حرف بزنی و بعد از باز شدن دهانش و عریان شدن اندیشه های او ،تو با خود بیندیشی که چه بهتر آن دهان همچنان بسته می ماند .. عادله_زمانی
147
6
مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید دو ماه در سال حس مسلمانیم غلیان می‌کند و دیگش کم‌کم به جوش و خروش می‌آید. ماه رمضان و ماه محرم جا نمازم را می‌گسترم و قرآن و کتاب دعا را در برم می‌گذارم و در ماه مبارک رمضان، یک ماه به دعا و گریه می‌گذرد و لب از خوردن فرو می‌بندم و شاید کمکی به مستمندان و بعد از آن مسلمانیم با خوردن و آشامیدن رنگ می‌بازد و این لامذهبی تاثیر خوراکی‌هاست. ماه محرم که از راه می‌رسد در سرم سودای یا حسین گویی شکل می‌گیرد و نوحه‌های اصیل از ذهنم تراوش می‌کند. ترجیح‌بند محتشم و ... به تازگی شعر زیبای شهریار را می‌خوانم و برایم همه‌ی عاشورا را مجسم می‌کند. شيعيان ديگر هواي نينوا دارد حسين روي دل با کاروان کربلا دارد حسين بسکه محملها رود منزل به منزل با شتاب کس نمي‌داند عروسي يا عزا دارد حسين دشمنانش بي‌امان و دوستانش بي‌وفا با کدامين سر کند مشکل دو تا دارد حسين دشمنش هم آب مي‌بندد به روي اهل بيت داوري بين با چه قومي بي‌حيا دارد حسين شهریار سیمین محرابی . @cafee_art . .
166
7
. به گوشه‌ی امن نیاز دارم . مثلا کنجِ صندوق امانات بانک مرکزی
305
8
. ولی جدی با توجه به کارتونایی که ما تو بچگی میدیدیم واقعا الان نباید سالم باشیم، آخه چرا یه اسفنج و ستاره دریایی تو دریا آتیش درست میکردن؟
142
9
دل‌نوشت فقط دل‌نوشته می‌نوشت؛ متن‌های احساسی پرسوزوگدازی که جز دخترمدرسه‌ای‌ها کسی رغبت نمی‌کرد بخواندشان. یک روز هنگام نوشتن، ناگهان قفسه‌ی سینه‌اش سنگین شد. نفسش به شماره افتاد و حس کرد چیزی قلبش را فشار می‌دهد. او را به بیمارستان رساندند. دکتر بادقت نوار قلب را بررسی کرد. بعد عینکش را برداشت و گفت: «نمی‌خوام نگرانتون کنم، ولی باید قلبتون رو دقیق‌تر بررسی کنیم.» صبح روز بعد عملش کردند. وقتی به هوش آمد، دکتر کنار تختش ایستاده بود: «متأسفانه اون‌قدر دل‌نوشته توی قلبتون جمع شده که کلش‌و پر کرده. باید هرچه زودتر یه قلب پیدا کنیم.» پیش از اینکه قلب جدیدی پیدا شود، نویسنده درگذشت. پس از مرگش، قلبش را به موزه‌ی یادبود نویسندگان اهدا کردند. تنها بازدیدکنندگان این موزه، دخترمدرسه‌ای‌ها بودند. میترا جاجرمی . @cafee_art . .
201
10
. مگه چقدر جای دیگران رو تنگ کرده بودی که نذاشتن حتی دی ان ای هم ازت روی زمین بمونه؟! شهید ماکان‌نصیری
128
11
با چشم‌های خودم دیدم؛ برای آن‌که دوشیزگی بر تنش بماند،هزار راهِ فرعی را پیمود، هزار مرز را شکست، اما از یک واژه چون گوهری مقدس پاسداری کرد. و روزِ عروسی، با صدایی آکنده از احترام گفتند: «دوشیزهٔ مکرمه…» و من در میانِ آن همه لبخند به این می‌اندیشیدم که گاهی آدم‌ها حقیقت را قربانیِ نام‌ها می‌کنند، و شگفتا، چه بازارِ پررونقی دارد این ریا... دکتر رکسانا کیانی @cafee_art . .
183
12
اگر مانده بودی شاید فیلم ساز می شدم و همه نقش های اولم را به تو می دادم یا شاید تاجر می زدم به کارِ فروشِ پیراهنِ زنانه ی سفیـدِ یقه دار تا همه دخترکان به نقش تو درآیند و شاید هم نقاش تا عطر موهای تو را نقاشی کنم یا عطار که با بوی پیراهنِ سفیـدِ یقه دارت شهر را مملو کنم از مسافران غریب با آدرس های ناشناس یا شاید پستچی تا تمام نامه های عاشقانه  جهان را از آدرس های ناشناس به دست تو برساندم اما رفته ای و حالا شاعری شده ام بی نام و نشان و هر کسی نشانی ام را می شناسد راه را کج می کند و هر کسی نامم را می داند نام تو را در گوش بغل دستی اش زمزمه می کند #مجتبی_رجبی . @cafee_art . .
196
13
یکم: انتظار طولانی آنهم آنوقت روز آنهم آنجای شهر خیلی کلافه کننده است. می‌روم سوپری و می‌خواهم آب بردارم که می‌پرسم: فقط کارتم صادرات هست. درست شده؟ که سری تکان می‌دهد و می‌گوید: نه متاسفانه. می‌گویم آب چنده؟ می‌گوید: ۱۵ تومان و آب را برمی‌گرداند داخل یخچال . دست توی کیفم می‌کنم و خودم را بابت اینکه پول نقد و کارت دیگری ندارم سرزنش می‌کنم. بعد می نشینم روی جدول کنار خیابان. گربه نازی می‌آید کنارم. توی آن گرمای عجیب من و اوییم که زیر باد کولر نیستیم. فکر می‌کنم او هم مثل من تشنه و گرسنه است. یادم می‌آید توی کیفم پنیر کوچکی هست که تشنگی مرا رفع نمی‌کند اما گرسنگی او را، چرا؛ تا پنیر را باز می‌کنم بگذارم جلو گربه، آقایی از سوپری سمتم می آید با یک بطری آب سرد؛ می‌گویم اجازه بدین ببینم بچه‌ها بزنن به کارتم تا حساب کنم فقط می‌ترسم تا اونموقع تاکسی بیاد. می‌گوید: یه جرعه آب مهمان من باشید. بعد نگاه گربه می‌کند و می‌پرسد:این چی بود به گربه دادید اینقدر خوش‌حال خورد؟ می‌گویم پنیر! می‌گوید عجیب است. از دست ما کالباس نخورد ولی روزی‌ش دست شما بود. بعد آب را می‌گیرم. می‌گوید: از اون دست بخشیدید ازین دست گرفتید... دوم: می‌گویم: همین دوربرگردان دوم پیاده می‌شوم اگر می‌خواهید دور بزنید، بزنید. اینها را به راننده تپ‌سی می‌گویم. چنان خوش‌حال می شود که از ته دل می‌گوید خدا پدرت را بیامرزه. مسافر گرفتم تا دوربرگردان بعدی هم کلی راه. الهی شرمنده هیچکس نشی خانوم.  روز خوبی بود. شکر مردم محبوبه احمدی . @cafee_art . .
206
14
. گفت؛آرام دل‌ها گفتم:حسین (علیه‌السلام) گفت؛ آیین شرافت گفتم: حسین (علیه‌السلام) گفت: قبله‌ی آزادگان گفتم:حسین (علیه‌السلام) گفت: میان روضه‌ها چه می‌جویی؟ گفتم: فرج آقا صاحب زمان صدف پورمنصف @cafee_art . .
120
15
. ▪️عاشورای حسینی تسلیت باد
151
16
. یاری کزو جواب سلامی رسد به کس گر بینی ای صبا برسانش سلام ما فتاحی_نیشابوری
. یاری کزو جواب سلامی رسد به کس گر بینی ای صبا برسانش سلام ما فتاحی_نیشابوری
153
17
.
25
18
کالمه کل کلمات کالند. هیچ کلمه‌یی نمی‌رسد. کلمه همیشه کال میفتد. همین است که همگی رودل کرده‌ایم. شاهین کلانتری
151
19
نکته‌دان چنان در را کوبید  و باز کرد که زن و دخترک یک متر از جا پریدند. زن گفت: «چه اتفاقی افتاده؟ چرا دیر کردی؟» دخترک زیرلب غر زد: «آخر یک روز من و مامان از این در باز کردن‌های بی‌محابات می‌میریم.» مرد فریاد‌کنان گفت: «ترافیک بود. یه جا شربت می‌دادند . جلوترعدسی. آن‌طرف‌تر شله‌زرد. راه مردم را بسته بودند. همه هم گرسنه دنبال این چیزها می‌دویدند.» زن گفت: «شاید فقط از فقر نباشد، شاید هنوز اندکی اعتقاد برایشان مانده .» پیشی کشید و رفت. نکته همین است  اگر تظاهر نمی‌کنیم و  حقیقتاً آقا امام حسین (علیه‌السلام) را  دوست داریم ولاغیر ،  در این ایام بیشتر مراقب حق‌الناس باشیم. بگذاریم هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. صدف پورمنصف . @cafee_art . .
263
20
توهّم‌‌خانه برابر می‌داند خودش را با لکّه‌های زندۀ به‌جامانده از قابِ عکسِ زنی در اتاقِ روبرو، پیوسته دچار توهّم است دیوارِ زخمی. زهرامحمدی_سها
182