ch
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

前往频道在 Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

显示更多
4 457
订阅者
+2824 小时
+977
+6830
帖子存档
شبت بخیر آفتاب کوچک من که تابیدن هنرت و گرما دادن رسالت ست. #عادله_زمانی @adelehz

شبت بخیر آفتاب کوچک من که تابیدن هنرت و گرما دادن رسالت ست. #عادله_زمانی @adelehz

دل کوچلوی ساده لوح با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت تورا دوست دارم . دل کوچلوی بی پناه تورا وقتی در جواب صداقت هایت ن
دل کوچلوی ساده لوح با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت تورا دوست دارم . دل کوچلوی بی پناه تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم . دل کوچلوی خوش باور وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم . دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما می دانم که جز من کسی را نداری . با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم . برای همیشه دوستت دارم. #عادله_زمانی #نارنجی @adelehz

بهمن قشنگم..

ماه قشنگم خوش اومدی ..

آدمها عوض می‌شوند و روزها می‌گذرند و دردها هرگز فراموش نمی‌شوند. حتی اگر صدها سال بگذرد #عادله_زمانی @adelehz

اگر دردی داری برو و برای دریا تعریف کن برای گربه ها ابرها برای گلدان های کنار پنجره درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟ 👤زکایی اوزگز @adelehz

آن که تو را دوست بدارد، به تماشای رنج تو نخواهد نشست… @adelehz

نظر شخصی من اینه که خدا هایده رو بسیار دوست داشته .. مرگش در اوج به عنوان یک هنرمند، مانع از این شد که هنرش و نامش به ابتذال کشیده بشه و تا ابد در خاطره جمعی خیلی ها به زیبایی باقی موند‌.

خودت را بیشتر از همه دوست بدار از سرزنش کردن خود دست بردار این خود خسته ات تا آخرین لحظه با تو پیش خواهد رفت . نگذار دلشکسته و پریشان باقی بماند . #عادله_زمانی @adelehz

قبض برق قشنگ ۵۰ برابر ماههای قبل اومده بابام با سماور اعلام جنگ کرد😂

تو تلاش میکردی بی نقص به نظر برسی . کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد و نمی‌دانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی
تو تلاش میکردی بی نقص به نظر برسی . کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد و نمی‌دانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی بمانی کافی ست. آدم ِ امنی که می‌توانستم در برابرش بی محابا بخندم و گریه کنم. #عادله_زمانی @adelehz

دلم گرفت ... بعضی وقتها مردها عجیب مظلومند.. @adelehz

ولی من اگه مرد بودم یه جوری تو زندگیم رفتار میکردم که اگه کسی بهم روز مرد و تبریک بگه حس نکنم دارن بهم کنایه میزنن 🙂

من درخواستی داشتم اگر براتون مقدور برای یه مادر عزیز که تو آی سیو بستری هستن و خانواده اش به شدت نگران و هراسان هستن دعا کنید ان شالله به مدد دعاهای خیر شما خداوند این مادر برای فرزندانش حفظ کن یه دنیا ممنونم و سپاسگزارم #شما_فرستادین

سلام میشه این کلیپو بااین نوشته رو برام تو کانالتون بزارین این کلیپ اشک منو دراورد ،پدرم ۱۵ ساله فوت شده خیلی دوست داشتم این کلیپو استوریش کنم ولی جرعتشو نداشتم چون اطرافم انقدر آدمای آزارگر وجود دارن که دوست ندارم دستشون بهانه بدم😔😔😔.و از ضعیف بودنم سو استفاده کنن.ولی حقیقا خیلی نیازمند این احساسم که منم بگم بزار به بابام بگم... دنیا خیلی به من به خاطر حتی همین جمله کوتاه بدهکارِ،روز پدرو به همه ی بابا ها تبریک میگم و همه باباهای آسمونی هم روحشون در ارامش باشه،این روزا کمی حواسمون به یتیما هم باشه،آروم تر خوشحالی روز پدرو کنیم خیلیا به خاطر نداشتن پدر و بی معرفتی های زمانه به خاطر اینکه پدر نداشتن دلشون گرفته اس،حواسمون به دل درد کشیده ها و بی باباها هم باشه.🙏🙏😔🖤💔❤️‍🩹 #شما_فرستادین @adelehz

روزِ دایی احمدم مبارک....

وقتی پدری می میرد . مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد . درختی از کمر قطع میشود. و دریایی دل به طوفان می سپارد . کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود‌‌‌‌‌... و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند... #عادله_زمانی تقدیم به پدران خوب آسمانی... روز پدر مبارک . @adelehz