"زنی کهگم کردم "
الذهاب إلى القناة على Telegram
برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70
إظهار المزيد4 457
المشتركون
+2824 ساعات
+977 أيام
+6830 أيام
أرشيف المشاركات
4 457
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
4 457
آدمها عوض میشوند و روزها میگذرند
و دردها هرگز فراموش نمیشوند.
حتی اگر صدها سال بگذرد
#عادله_زمانی
@adelehz
4 457
اگر دردی داری
برو و برای دریا تعریف کن
برای گربه ها
ابرها
برای گلدان های کنار پنجره
درد را مگر می شود با انسان ها درمیان گذاشت؟
👤زکایی اوزگز
@adelehz
4 457
نظر شخصی من اینه که خدا هایده رو بسیار دوست داشته ..
مرگش در اوج به عنوان یک هنرمند، مانع از این شد که هنرش و نامش به ابتذال کشیده بشه و تا ابد در خاطره جمعی خیلی ها به زیبایی باقی موند.
4 457
خودت را بیشتر از همه دوست بدار
از سرزنش کردن خود دست بردار
این خود خسته ات تا آخرین لحظه با تو پیش خواهد رفت .
نگذار دلشکسته و پریشان باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 457
تو تلاش میکردی بی نقص به نظر برسی .
کامل و بدون هیچ جای باقی مانده بخاطر نقد
و نمیدانستی، برای من اینکه تو آدم ِ امن من باقی بمانی کافی ست.
آدم ِ امنی که میتوانستم در برابرش بی محابا بخندم و گریه کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 457
ولی من اگه مرد بودم یه جوری تو زندگیم رفتار میکردم که اگه کسی بهم روز مرد و تبریک بگه حس نکنم دارن بهم کنایه میزنن 🙂
4 457
من درخواستی داشتم اگر براتون مقدور برای یه مادر عزیز که تو آی سیو بستری هستن و خانواده اش به شدت نگران و هراسان هستن دعا کنید ان شالله به مدد دعاهای خیر شما خداوند این مادر برای فرزندانش حفظ کن
یه دنیا ممنونم و سپاسگزارم
#شما_فرستادین
4 457
سلام میشه این کلیپو بااین نوشته رو برام تو کانالتون بزارین
این کلیپ اشک منو دراورد ،پدرم ۱۵ ساله فوت شده خیلی دوست داشتم این کلیپو استوریش کنم ولی جرعتشو نداشتم چون اطرافم انقدر آدمای آزارگر وجود دارن که دوست ندارم دستشون بهانه بدم😔😔😔.و از ضعیف بودنم سو استفاده کنن.ولی حقیقا خیلی نیازمند این احساسم که منم بگم بزار به بابام بگم... دنیا خیلی به من به خاطر حتی همین جمله کوتاه بدهکارِ،روز پدرو به همه ی بابا ها تبریک میگم و همه باباهای آسمونی هم روحشون در ارامش باشه،این روزا کمی حواسمون به یتیما هم باشه،آروم تر خوشحالی روز پدرو کنیم خیلیا به خاطر نداشتن پدر و بی معرفتی های زمانه به خاطر اینکه پدر نداشتن دلشون گرفته اس،حواسمون به دل درد کشیده ها و بی باباها هم باشه.🙏🙏😔🖤💔❤️🩹
#شما_فرستادین
@adelehz
4 457
وقتی پدری می میرد .
مثل این ست که خانه ای فرو می ریزد .
درختی از کمر قطع میشود.
و دریایی دل به طوفان می سپارد .
کاش میشد قانونی وضع کرد که در آن هیچ پدری دست کودکش را رها نکند و نرود...
و یادت نرود که همه ی آدمها برای پدرشان همیشه کودک باقی می مانند...
#عادله_زمانی
تقدیم به پدران خوب آسمانی...
روز پدر مبارک .
@adelehz
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
