ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 711
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
‏عاشق با ادبه عاشق صبوره عاشق احترام میذاره عاشق اولویت قائل میشه عاشق خسیس نیست عاشق هیز نیست عاشق توی گذشته‌ش زندگی نمیکنه عاشق غیب نمیشه عاشق تنوع طلب نیست عاشق امنه عاشق جنگجوعه, برای شما میجنگه عاشق تمامی این موارد رو باهم شامل میشه به جز این بدون طرف عاشق نیست اداست!

‏شما امکان نداره یه آدم دروغگو پیدا کنی که به کسی اعتماد کنه، یا آدم خیانت‌کاری که باور داشته باشه طرف مقابل بهش متعهده اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه. می‌خوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور میبینه که خودش هست، زیاد درگیر رفتارای آدما نشید

خیر برسانید تا خیر ببینید، و شاید زیباترین تعریفِ انسانیت ‌ همین باشه.

من تا حالا آدم با اصالت ندیدم که خودش داد بزنه من اصیلم، یا استوری‌هاش طوری باشه که گوشزد کنه که من اصالت دارم، بلکه تو رفتارش، پوششش، خانواده‌اش، نوع برخوردش با کسایی که هیچ منفعتی براش ندارن و آدم‌هایی که باهاشون میگرده میشه اصالتش رو فهمید.

من هنوزم مثل بچگیم یه دنیای خیالی دارم برای خودمو یه زندگی دومم اون تو دارم. هر چی برام خوشاینده، هر چی که دوست دارم رو ، تو اون دنیای خیالی میسازم برای خودم. اونجا خیلی خوشبخت و بی‌غصه‌م ! خیلی !

من جایی فهمیدم فقط خودمو دارم که از کسایی آسیب دیدم که فکر میکردم قراره بیشتر از بقیه هوامو داشته باشن :)

میخوام بدونی نقش تو توی زندگیِ من فقط یه ادم ساده نیستا... تو انگیزه روزای سختمی... روزایی که از همه جا بریدم خسته و ناامیدم یادم میوفته تورو دارمت... یهویی انگار خوشبختی و خوشحالی رو یجا تزریق میکنن به روحم.. تو با بودنت دنیارو برام قشنگ کردی.. دلخوشیِ روزای غمگینم شدی.. مرسی واسه بودنت همیشگیِ من...

و در انتهای آخرین نامه‌‌اش نوشت: "عزیزِ روزهای طولانی‌ام، من این را فهمیدم که متعلق به من نیستی و من بی آنکه دیگر امیدی داشته باشم، بیشتر از همیشه دوستت خواهم داشت."

به پختگی که برسی می‌فهمی خیلی جاها نباید جواب بدهی و نباید به هر دلیلی وارد نبرد با آدم‌ها شوی. به پختگی که برسی می‌فهمی ضرورتی ندارد با دیگران بابت رفتارها و نظراتشان بجنگی و سعی کنی دیدگاه آنان را تغییر بدهی. به پختگی که برسی می‌فهمی باید آرام باشی و رها؛ چون توضیحات اضافه و تلاش‌های بیهوده، فقط وقت و انرژی تو را تلف می‌کنند. به پختگی که برسی در مقابل قضاوت‌ها و حرف‌ها خم به ابرو نمی‌آوری فقط لبخند می‌زنی و به راهت ادامه می‌دهی و کار خودت را می‌کنی.

یه چیز جالب خوندم که : کوسه های داخل آکواریوم بیشتر از ۴۰سانتی متر رشد نمی کنند.در حالی که همونا توی اقیانوس روشدشون به ۴متر هم میرسه؛) میخوام بگم که: بزرگ شدنت به محیطی که توش فعالیت میکنی و آدمایی که باهاشون ارتباط داری ،خیلی بستگی داره! با دقت بیشتر انتخابشون کن

عذرخواهی نکنید تشکر کنید. نگید ببخشید دیر کردم بگید ممنونم منتظر موندی نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی نگید ببخشید اذیتت کردم بگید ممنونم که بهم لطف میکنی نگید ببخشید گند زدم بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی همیشه مثبت باشید.

تشکر کردن رو یاد بگیرید از اون نگهبان پارکینگ از راننده اسنپ از شریک عاطفی از دوستی که برات کاری انجام داده، همکاری که کمکت کرده، آدما برده‌ی ما نیستن!

نمی‌دونم کدومتون نیاز داره اینو بشنوه ولی با تمام وجود ازتون خواهش می‌کنم که تو زندگیتون تک‌بعدی نباشید؛ درس بخونید ولی کنارش به مهارت هم یاد بگیرید، کار کنید ولی کنارش حتماً سفر هم برید، پس انداز کنید ولی کنارش به استایلتون برسید، رابطه عاشقانه داشته باشید ولی خودتونو وقف نکنید، خانواده‌تون رو دوست داشته باشید ولی از علایقِ خودتون به‌خاطر احترام به خانواده نگذرید. یهو به خودتون میاید، می‌بينيد هیچی ازتون نمونده جز همون بُعد از زندگیتون که خودتونو واسش وقف کردین.

خیلیامون الان اونجاییم که پابلو نرودا گفته: "خانه ام را مرتب کرده‌ام، حالا تنها چیزی که بهم ریخته است؛ منم."

‏به موقع بودن مهمه به موقع شنیده شدن به موقع اومدن به موقع حرف زدن، همین‌ به‌ موقع نبودنا، ذوق آدمو کور می‌کنه.

یه چیزایی نمیشه دیگه. ماهم ولش کردیم گذاشتیم که نشه شاید بعدا شد یا شاید به جاش چیز دیگه ای شد. نمیدونم ، ولی کاش میشد.

دیدن پیر شدن پدر و مادر یه غمیه که هیچ‌کس واقعاً براش آماده نیست…

یه توصیه برای کل عمر؛ به کسی که تلاش میکنه تا از دستت بده، کمک کن!

از خودم شرمنده شدم وقتی فهمیدم زندگی‌ یک جشن بالماسکه بود؛ در حالی‌که من با چهر‌ه‌ی واقعی‌ام در آن شرکت کرده بودم.

یبار جانی دپ گفت "چرا تنفر داشته باشم؟ تنفر احساس گرونیه، از اهمیت دادن زیاد می‌اد، ترجیح می‌دم اهمیت ندم." یعنی کسیم که تو ازش متنفری باید حداقل ارزش این تنفر تورو داشته باشه، بنظرم چندتا کتاب رو تو یه جمله خلاصه کرد.