ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 703 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 703 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 703
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
کسی را دوست داشتن یعنی از او حمایت کردن؛ در کلام و در رفتار، در شادمانی و در اندوه. کسی را دوست داشتن، یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن. به همین سادگی، و البته به همین سختی.‌.‌.

قند در خون شما به دیابت تبدیل می‌شود. قند در مغز شما به زوال عقل تبدیل می‌شود. قند در دندان‌های شما به پوسیدگی تبدیل می‌شود. قند در کبد شما به کبد چرب تبدیل می‌شود. قند در سلول‌های شما به تخریب سیستم ایمنی تبدیل می شود. قند روی پوست شما به پیری تبدیل می‌شود. برای داشتن یک زندگی سالم، از مصرف قند پرهیز کنید. #Health

کاش می‌گفتم درد داشت! کاش می‌زدم زیر گریه … کاش داد می‌زدم کاش داد می‌زدم می‌گفتم درد داشت همیشه مخفی کردم حالِ بدمو همیشه خواستم تنهایی حلش کنم قوی بودن چه کوفتیه آخه ؟ اصلاً آدم بودن با قوی بودن در تضاده لامصب جنگیدن چه کوفتیه آخه ؟ کاش هرجا زورم نمی‌رسید رها کرده بودم رفته بودم چقدر خودمو یادم نبود همیشه ! چی مونده ازم جز یه خستگیِ ممتد …

یه نصحیت تمام و کمال از خواجه نصیرالدین طوسی بهتون بگم؟! "کم گوی و به جز مصلحت خویش مگوی چیزی که نپرسند، تو از پیش مگوی از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی.."👌

قبل ازدواج درباره این مسائل با نامزدت به توافق برس : ۱. رسم و رسوم ۲. حق اشتغال و ادامه تحصیل ۳. محل زندگی ۴. سطح رابطه در عقد ۵. میزان صمیمیت با دوست و همکار ۶. حجاب و اعتقادات ۷. تمایل به داشتن فرزند و تعداد ۸. مدت زمان عقد تا عروسی ۹. صحبت درباره مهاجرت و اینده ۱۰. میزان وابستگی به خانواده ۱۱. مسائل مالی

صبر را سنجاق کردم روی قلب نازکم✨

خوشحال شو! حتی با یک شاخه گل، با یک قدردانیِ کوچک، با یک محبت ساده، یک آغوش، یک "مواظب خودت باش"، یک "سرد است، لباس گرم بپوش" ، یک "نگرانت هستم"، یک"خوبی؟" اینکه به کم شاد نشوی، بزرگترین ایرادی‌ست که می‌توانی داشته باشی. بیشترین چیزی که تو را از احساس خوشبختی و آرامش، محروم کند و باعث شود که تو هیچ زمانی عمیقا احساس زنده بودن نکنی. #نرگس_صرافیان_طوفان @narges_sarrafian_toofan

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته. حسرتِ جاهایی که نرفته، کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته. حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده...

«تا مدت‌ها دل‌شکسته بودم، دل‌شکسته. این‌ کلمه رو توی اون دفتر‌چه‌‌ات بنویس، دل‌شکستگی مثل غصه نیست که شب بخوابی و صبح بیدار بشی و تموم شده باشه، دل‌شکستگی مثل تجربه‌ی یک مرگه، از دست دادن و تنها شدن، دل‌شکستگی تجربه‌ی از دست‌دادنِ تکّه‌های بزرگی از قلبه.»

دوستت دارم. حس می‌کنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم، تو همان چیزهایی را میگویی که دلم می‌خواهد بشنوم و همان سوالاتی را میپرسی که دوست دارم جواب دهم.

یعنی چی که اسم ادکلنت چیه؟ این بوی منه برو بوی خودتو پیدا کن!

بنظرم مهم ترین چیزی که رابطه میخواد حوصله‌ست! حوصله فقط شنیدن نه جواب دادن، حوصله‌ی توجه کردن، درست کردن و تحمل کردن، حوصله‌ی هر روز کنار هم بودن و ساختن.

‏من معمولا برای آدم‌ها گریه نمیکنم، برای رفتاری که باهام کردن گریه میکنم، چون لایق اون رفتار نبودم و این دردناکه.

لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه نه به ماشینِ زیرِ پاشونه و نه به لباس‌های مارکشون. لِولِ آدما به صحبت کردنشون شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتارِشونه. آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش:))

‏دقت کردین "دست"ها خیلی مهمه؟ با دست میشه بغل کرد میشه لمس کرد دست داد موهاشو نوازش کرد غذای مورد علاقشو درست کرد کتاب نوشت قهوه درست کرد گل هدیه داد براش تایپ کرد نقاشی کشید چایی دم کرد کتاب ورق زد میشه اشکاشو پاک کرد....

هرجا به مو میرسه و میخواد پاره بشه، مامانم میاد گره‌ی محکم میزنه روش.

به سنی رسیدم که صندلی میبینم میشینم

تاکید می‌کنم هیچ‌وقت، هیچ‌جا شخصیت و احترام‌تون رو به احساس نفروشین، آدما بهتون رحم نمی‌کنن؛ پشت خودتون رو حداقل خالی نکنین…

-میخوای درموردش حرف بزنیم ؟ +در موردش بغلم کن.

هربار بی دلیل از یکی انرژی و وایب بدی میگیرم یاد این جمله محمود دولت‌آبادی میوفتم: "حتما نباید کسی پدرت را کشته باشد تا از او بیزار باشی؛ آدم‌هایی هستند که راه رفتنشان، نگاهشان، گفتارشان، حتی لبخندشان... در تو بیزاری می رویاند.