fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 703 مشترک است و جایگاه 1 611 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 996 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 703 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -261 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.73% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.96% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 311 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 781 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 703
مشترکین
-124 ساعت
-407 روز
-26130 روز
آرشیو پست ها
کسی را دوست داشتن یعنی از او حمایت کردن؛ در کلام و در رفتار، در شادمانی و در اندوه. کسی را دوست داشتن، یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن. به همین سادگی، و البته به همین سختی.‌.‌.

قند در خون شما به دیابت تبدیل می‌شود. قند در مغز شما به زوال عقل تبدیل می‌شود. قند در دندان‌های شما به پوسیدگی تبدیل می‌شود. قند در کبد شما به کبد چرب تبدیل می‌شود. قند در سلول‌های شما به تخریب سیستم ایمنی تبدیل می شود. قند روی پوست شما به پیری تبدیل می‌شود. برای داشتن یک زندگی سالم، از مصرف قند پرهیز کنید. #Health

کاش می‌گفتم درد داشت! کاش می‌زدم زیر گریه … کاش داد می‌زدم کاش داد می‌زدم می‌گفتم درد داشت همیشه مخفی کردم حالِ بدمو همیشه خواستم تنهایی حلش کنم قوی بودن چه کوفتیه آخه ؟ اصلاً آدم بودن با قوی بودن در تضاده لامصب جنگیدن چه کوفتیه آخه ؟ کاش هرجا زورم نمی‌رسید رها کرده بودم رفته بودم چقدر خودمو یادم نبود همیشه ! چی مونده ازم جز یه خستگیِ ممتد …

یه نصحیت تمام و کمال از خواجه نصیرالدین طوسی بهتون بگم؟! "کم گوی و به جز مصلحت خویش مگوی چیزی که نپرسند، تو از پیش مگوی از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی.."👌

قبل ازدواج درباره این مسائل با نامزدت به توافق برس : ۱. رسم و رسوم ۲. حق اشتغال و ادامه تحصیل ۳. محل زندگی ۴. سطح رابطه در عقد ۵. میزان صمیمیت با دوست و همکار ۶. حجاب و اعتقادات ۷. تمایل به داشتن فرزند و تعداد ۸. مدت زمان عقد تا عروسی ۹. صحبت درباره مهاجرت و اینده ۱۰. میزان وابستگی به خانواده ۱۱. مسائل مالی

صبر را سنجاق کردم روی قلب نازکم✨

خوشحال شو! حتی با یک شاخه گل، با یک قدردانیِ کوچک، با یک محبت ساده، یک آغوش، یک "مواظب خودت باش"، یک "سرد است، لباس گرم بپوش" ، یک "نگرانت هستم"، یک"خوبی؟" اینکه به کم شاد نشوی، بزرگترین ایرادی‌ست که می‌توانی داشته باشی. بیشترین چیزی که تو را از احساس خوشبختی و آرامش، محروم کند و باعث شود که تو هیچ زمانی عمیقا احساس زنده بودن نکنی. #نرگس_صرافیان_طوفان @narges_sarrafian_toofan

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته. حسرتِ جاهایی که نرفته، کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته. حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده...

«تا مدت‌ها دل‌شکسته بودم، دل‌شکسته. این‌ کلمه رو توی اون دفتر‌چه‌‌ات بنویس، دل‌شکستگی مثل غصه نیست که شب بخوابی و صبح بیدار بشی و تموم شده باشه، دل‌شکستگی مثل تجربه‌ی یک مرگه، از دست دادن و تنها شدن، دل‌شکستگی تجربه‌ی از دست‌دادنِ تکّه‌های بزرگی از قلبه.»

دوستت دارم. حس می‌کنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم، تو همان چیزهایی را میگویی که دلم می‌خواهد بشنوم و همان سوالاتی را میپرسی که دوست دارم جواب دهم.

یعنی چی که اسم ادکلنت چیه؟ این بوی منه برو بوی خودتو پیدا کن!

بنظرم مهم ترین چیزی که رابطه میخواد حوصله‌ست! حوصله فقط شنیدن نه جواب دادن، حوصله‌ی توجه کردن، درست کردن و تحمل کردن، حوصله‌ی هر روز کنار هم بودن و ساختن.

‏من معمولا برای آدم‌ها گریه نمیکنم، برای رفتاری که باهام کردن گریه میکنم، چون لایق اون رفتار نبودم و این دردناکه.

لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه نه به ماشینِ زیرِ پاشونه و نه به لباس‌های مارکشون. لِولِ آدما به صحبت کردنشون شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتارِشونه. آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش:))

‏دقت کردین "دست"ها خیلی مهمه؟ با دست میشه بغل کرد میشه لمس کرد دست داد موهاشو نوازش کرد غذای مورد علاقشو درست کرد کتاب نوشت قهوه درست کرد گل هدیه داد براش تایپ کرد نقاشی کشید چایی دم کرد کتاب ورق زد میشه اشکاشو پاک کرد....

هرجا به مو میرسه و میخواد پاره بشه، مامانم میاد گره‌ی محکم میزنه روش.

به سنی رسیدم که صندلی میبینم میشینم

تاکید می‌کنم هیچ‌وقت، هیچ‌جا شخصیت و احترام‌تون رو به احساس نفروشین، آدما بهتون رحم نمی‌کنن؛ پشت خودتون رو حداقل خالی نکنین…

-میخوای درموردش حرف بزنیم ؟ +در موردش بغلم کن.

هربار بی دلیل از یکی انرژی و وایب بدی میگیرم یاد این جمله محمود دولت‌آبادی میوفتم: "حتما نباید کسی پدرت را کشته باشد تا از او بیزار باشی؛ آدم‌هایی هستند که راه رفتنشان، نگاهشان، گفتارشان، حتی لبخندشان... در تو بیزاری می رویاند.