ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 703 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 996 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 703 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.73%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 311 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 703
Подписчики
-124 часа
-407 дней
-26130 день
Архив постов
کسی را دوست داشتن یعنی از او حمایت کردن؛ در کلام و در رفتار، در شادمانی و در اندوه. کسی را دوست داشتن، یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن. به همین سادگی، و البته به همین سختی.‌.‌.

قند در خون شما به دیابت تبدیل می‌شود. قند در مغز شما به زوال عقل تبدیل می‌شود. قند در دندان‌های شما به پوسیدگی تبدیل می‌شود. قند در کبد شما به کبد چرب تبدیل می‌شود. قند در سلول‌های شما به تخریب سیستم ایمنی تبدیل می شود. قند روی پوست شما به پیری تبدیل می‌شود. برای داشتن یک زندگی سالم، از مصرف قند پرهیز کنید. #Health

کاش می‌گفتم درد داشت! کاش می‌زدم زیر گریه … کاش داد می‌زدم کاش داد می‌زدم می‌گفتم درد داشت همیشه مخفی کردم حالِ بدمو همیشه خواستم تنهایی حلش کنم قوی بودن چه کوفتیه آخه ؟ اصلاً آدم بودن با قوی بودن در تضاده لامصب جنگیدن چه کوفتیه آخه ؟ کاش هرجا زورم نمی‌رسید رها کرده بودم رفته بودم چقدر خودمو یادم نبود همیشه ! چی مونده ازم جز یه خستگیِ ممتد …

یه نصحیت تمام و کمال از خواجه نصیرالدین طوسی بهتون بگم؟! "کم گوی و به جز مصلحت خویش مگوی چیزی که نپرسند، تو از پیش مگوی از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی.."👌

قبل ازدواج درباره این مسائل با نامزدت به توافق برس : ۱. رسم و رسوم ۲. حق اشتغال و ادامه تحصیل ۳. محل زندگی ۴. سطح رابطه در عقد ۵. میزان صمیمیت با دوست و همکار ۶. حجاب و اعتقادات ۷. تمایل به داشتن فرزند و تعداد ۸. مدت زمان عقد تا عروسی ۹. صحبت درباره مهاجرت و اینده ۱۰. میزان وابستگی به خانواده ۱۱. مسائل مالی

صبر را سنجاق کردم روی قلب نازکم✨

خوشحال شو! حتی با یک شاخه گل، با یک قدردانیِ کوچک، با یک محبت ساده، یک آغوش، یک "مواظب خودت باش"، یک "سرد است، لباس گرم بپوش" ، یک "نگرانت هستم"، یک"خوبی؟" اینکه به کم شاد نشوی، بزرگترین ایرادی‌ست که می‌توانی داشته باشی. بیشترین چیزی که تو را از احساس خوشبختی و آرامش، محروم کند و باعث شود که تو هیچ زمانی عمیقا احساس زنده بودن نکنی. #نرگس_صرافیان_طوفان @narges_sarrafian_toofan

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته. حسرتِ جاهایی که نرفته، کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته. حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده...

«تا مدت‌ها دل‌شکسته بودم، دل‌شکسته. این‌ کلمه رو توی اون دفتر‌چه‌‌ات بنویس، دل‌شکستگی مثل غصه نیست که شب بخوابی و صبح بیدار بشی و تموم شده باشه، دل‌شکستگی مثل تجربه‌ی یک مرگه، از دست دادن و تنها شدن، دل‌شکستگی تجربه‌ی از دست‌دادنِ تکّه‌های بزرگی از قلبه.»

دوستت دارم. حس می‌کنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم، تو همان چیزهایی را میگویی که دلم می‌خواهد بشنوم و همان سوالاتی را میپرسی که دوست دارم جواب دهم.

یعنی چی که اسم ادکلنت چیه؟ این بوی منه برو بوی خودتو پیدا کن!

بنظرم مهم ترین چیزی که رابطه میخواد حوصله‌ست! حوصله فقط شنیدن نه جواب دادن، حوصله‌ی توجه کردن، درست کردن و تحمل کردن، حوصله‌ی هر روز کنار هم بودن و ساختن.

‏من معمولا برای آدم‌ها گریه نمیکنم، برای رفتاری که باهام کردن گریه میکنم، چون لایق اون رفتار نبودم و این دردناکه.

لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه نه به ماشینِ زیرِ پاشونه و نه به لباس‌های مارکشون. لِولِ آدما به صحبت کردنشون شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتارِشونه. آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش:))

‏دقت کردین "دست"ها خیلی مهمه؟ با دست میشه بغل کرد میشه لمس کرد دست داد موهاشو نوازش کرد غذای مورد علاقشو درست کرد کتاب نوشت قهوه درست کرد گل هدیه داد براش تایپ کرد نقاشی کشید چایی دم کرد کتاب ورق زد میشه اشکاشو پاک کرد....

هرجا به مو میرسه و میخواد پاره بشه، مامانم میاد گره‌ی محکم میزنه روش.

به سنی رسیدم که صندلی میبینم میشینم

تاکید می‌کنم هیچ‌وقت، هیچ‌جا شخصیت و احترام‌تون رو به احساس نفروشین، آدما بهتون رحم نمی‌کنن؛ پشت خودتون رو حداقل خالی نکنین…

-میخوای درموردش حرف بزنیم ؟ +در موردش بغلم کن.

هربار بی دلیل از یکی انرژی و وایب بدی میگیرم یاد این جمله محمود دولت‌آبادی میوفتم: "حتما نباید کسی پدرت را کشته باشد تا از او بیزار باشی؛ آدم‌هایی هستند که راه رفتنشان، نگاهشان، گفتارشان، حتی لبخندشان... در تو بیزاری می رویاند.