ch
Feedback
my soul...

my soul...

前往频道在 Telegram

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

显示更多
未指定国家未指定类别
216
订阅者
无数据24 小时
-17
-130
帖子存档
+2
Dorcci – Be Koja Residi.mp38.45 MB

视频消息00:13

چشام هیچوقت از دیدن ماه خسته نمیشه ..🌙

موهای سفیدی که هی داره رو سرمون زیاد میشه اینا ارثی نیستش .حرفای نزده تو‌دلمونه

آدمی زاده دیگه :ساعت ها دراز کش به سقف خیره میشه ولی تو خیالش با خودش میجنگه ؛از یکی انتقام میگیره .یه جایی رو ترک میکنه . خسته میشه.میخوابه !!

دلم خسته نیست دلم مُرده .خیلی وقته که هیچی توش نیست جز سکوت وسردی همه فکر میکنن من قوی ام اما واقعیت اینه که فقط ((بی حس شدم )) اونقدرى ضربه خوردم كه ديگه چيزى تكونم نمیده. نه خوشحالى، نه ناراحتى، نه بودن كسى، نه رفتن كسى.. هيچى. عجيبه كه وقتى زيادى درد بكشى، روح آدم اتومات خاموش مى شه من دقیقا تو همين وضعيتام... با بغض هایی كه ديگه حتى راه گلو رو هم پيدا نمیكنن كاش يكى بود بفهمه آدم وقتى زیاد قوى نشون ميده يعنى ديگه اختيار خودش نيست؛ یعنی تهش رسیده

قوی بودن یعنی :کسی نفهمه چی کشیدی..

sticker.webp0.17 KB

+1
Shervin Hajipour - Tamame Man.mp35.42 MB

视频消息00:18

یه مدل خوابیدن داریم به نام ،غم خواب . یعنی همش میخوابی تا از ناراحتی فرار کنی امیدوارم بهش مبتلا نشید.

هیچ کس نمیفهمه چقدر سخت میشه وقتی حتی با خودتم غریبه ای وقتی وسط خنده هات .یه صدای خفه تو سینت میگه "دیگه نمیکشم " گاهی فقط دلم میخواد یه جایی باشم که لازم نباشه قوی باشم لازم نباشه تظاهر کنم که حالم خوبه فقط یه گوشه ،با خود واقعیم ،باهمه ی خستگی ،ترس و سکوتی که سال هاست قورت دادم .

زندگی جورى ميگذره كهﻗشنگ میفهمی داریوش چی خونده:عجب بیهوده تکراریست این دنیا

کاش الان دغدغم حل کردن پیک نوروزیم بود.

آدم فقط تو بچگی وسط بازار گم نمیشه بعضی وقتا، وسط زندگی گم میشه.. مامانش هم نیست پیداش کنه..

视频消息00:12

🌑🌛

هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم احساس میکنم به اونچه که درونم هستش خیانت میکنم ..

بدترین خستگی مال وقتیه که ادم از دست خودش خستس

پختگی به کهولت سن نیست ! به احساسیه که در مقابل همه ی چیزهایی که ناراحتت میکرد الان میگی مهم نیست _و این یعنی آغاز بی تفاوتی..