202
订阅者
无数据24 小时
-17 天
-130 天
帖子存档
202
آموختم که دنیا درونت را نمیبیند
ذرهای عین خیالش نیست
که در زیر این پوست و استخوان و قالب ظاهری، چه امیدها و رویاها و غمها نهفته است..
202
اونجایی که شاعر میگه :
در قمار زندگی
بدشانس تر از ما نبود،
ماجوانی رادر اینجا
دست اول باختیم...:))
202
یه قسمتی از بزرگسالی اونجاست که
میفهمی زندگی منتظرت نمیمونه
بعد هرشکست باید خودت تیکههات
رو از زمین جمع کنی و با زخمهات
ادامه بدی، تو مسیر که حرکت کنی
کم کم دوباره ترمیم میشی!
زندگی با هر اتفاقی در جریانه پس
تو هم باید ادامه بدی.
202
میگفت "حس میکنم درونم چند نفر
وجود دارند؛ یک نفر بلند میخندد و دیگری
تلخ اشک میریزد و سومی به هیچچیز
اهمیت نمیدهد."
202
مشکل از خودت بوده.
همه جوره پای یه عده موندی،
همیشه با همه چیز ساختی،
بی چشم داشت خوبی کردی،
همه جوره بخشیدی،
همه جوره جنگیدی،
همه جوره برگشتی،
در صورتی که باید میرفتی
و پشتتم نگاه نمیکردی.
202
الان اینطوریم که حس میکنم
با دوستام دوست نیستم
آدم مورد علاقه هیچکس نیستم
چه میدونم کلا به این دنیا تعلق ندارم.
202
دیگر برام مهم نیست چه کسی دوستم دارد
چه کسی دوستم ندارد چه کسی راست میگوید
و چه کسی دروغ؛
من همه را رها کردم
و فقط به خودم تکیه کردم.
202
دیگر نمیدانستم با خودم چه کنم
دلهرههای بسیار، غمهای ناگهان
رنجشهای عجیب و امیدهایی ناتمام که هنوز زاده نشده درونم میمردند...
202
زمانی فکر میکردم بدترین چیز در این دنیا تنها ماندن است اما اینطور نیست، بدترین چیز ایناست که با آدمهایی باشی که به تو احساس تنها بودن میدهند…
202
امروز یکی بهم گفت تو خیلی خطرناکی، پرسیدم چرا؟
گفت چون تو به هیچکی احتیاج نداری
فقط لبخند زدم.
202
و برای من
که در خانهام
در شهرم
یا در وطنم زندگی نکردهام
برای من که در خودم زندگی میکنم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
