ar
Feedback
TRULOOKS OFFICIAL

TRULOOKS OFFICIAL

الذهاب إلى القناة على Telegram

Trulooks Beauty Cosmetic

إظهار المزيد
1 182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-2430 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
سبتمبر '26
سبتمبر '260
في 0 قنوات
أغسطس '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '26
+5
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '260
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '260
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+6
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '250
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+4
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+2
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+3
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+5
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+1 788
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
05 سبتمبر0
04 سبتمبر0
03 سبتمبر0
02 سبتمبر0
01 سبتمبر0
منشورات القناة
What say you? Worth ke tidak guna Trulooks & Truskin? ✨😗

2
لا يوجد نص...
136
3
The look I’ll never cheat on 🤎 Brown makeup memang susah nak move on. Senang pakai, masuk semua skin tone & terus nampak mahal ✨ Eyes ✅ Blush ✅ Contour ✅ Semua dalam ONE palette. 🤎
144
4
لا يوجد نص...
118
5
Tak pakai makeup pon naik seri dgn warna ni ✨🫦
162
6
لا يوجد نص...
159
7
2 in 1 je lagi senang. ✨ Spray sebelum makeup sebagai primer, spray lepas makeup untuk lock makeup lebih lama🤍
205
8
لا يوجد نص...
186
9
Sebab tu la makeup nampak pelik. 😭 Bukan salah foundation… Salah shade. 🤭
264
10
لا يوجد نص...
222
11
Wehh… coverage dia tak masuk akal. 😭 Satu layer je terus cover. 👀 Kalau tengah cari foundation baru… ni memang kena try🤍
256
12
لا يوجد نص...
213
13
Medium Skin girls ni mana satu fav awak?
255
14
لا يوجد نص...
188
15
Salam Maal Hijrah 1448H. Semoga tahun baru Hijrah ini membawa keberkatan, kebahagiaan, kesihatan yang baik, dan kejayaan yang berterusan buat semua. Semoga segala urusan dipermudahkan dan dipenuhi dengan rahmat serta hidayah Allah SWT. Selamat Menyambut Maal Hijrah 1448H. 🌙
218
16
لا يوجد نص...
192
17
Best liquid foundation ever! Ringan tapi sangat full coverage 😍 Patut la ramai lurve ❤️ tak pakai concealer pun flawless Setuju?
193
18
لا يوجد نص...
172
19
Palette mana korang punya vibe? 😍
176
20
لا يوجد نص...
162