es
Feedback
TRULOOKS OFFICIAL

TRULOOKS OFFICIAL

Ir al canal en Telegram

Trulooks Beauty Cosmetic

Mostrar más
1 180
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-2430 días
Atraer Suscriptores
septiembre '26
septiembre '260
en 0 canales
agosto '26
+3
en 0 canales
Get PRO
julio '26
+5
en 0 canales
Get PRO
junio '26
+3
en 0 canales
Get PRO
mayo '260
en 0 canales
Get PRO
abril '260
en 0 canales
Get PRO
marzo '260
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+3
en 0 canales
Get PRO
enero '260
en 0 canales
Get PRO
diciembre '25
+6
en 0 canales
Get PRO
noviembre '25
+1
en 0 canales
Get PRO
octubre '25
+1
en 0 canales
Get PRO
septiembre '25
+1
en 0 canales
Get PRO
agosto '25
+1
en 0 canales
Get PRO
julio '250
en 0 canales
Get PRO
junio '25
+2
en 0 canales
Get PRO
mayo '25
+4
en 0 canales
Get PRO
abril '25
+1
en 0 canales
Get PRO
marzo '25
+2
en 0 canales
Get PRO
febrero '25
+3
en 0 canales
Get PRO
enero '25
+2
en 0 canales
Get PRO
diciembre '24
+3
en 0 canales
Get PRO
noviembre '24
+5
en 0 canales
Get PRO
octubre '24
+1 788
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
06 septiembre0
05 septiembre0
04 septiembre0
03 septiembre0
02 septiembre0
01 septiembre0
Publicaciones del Canal
What say you? Worth ke tidak guna Trulooks & Truskin? ✨😗

2
Sin texto...
136
3
The look I’ll never cheat on 🤎 Brown makeup memang susah nak move on. Senang pakai, masuk semua skin tone & terus nampak mahal ✨ Eyes ✅ Blush ✅ Contour ✅ Semua dalam ONE palette. 🤎
144
4
Sin texto...
118
5
Tak pakai makeup pon naik seri dgn warna ni ✨🫦
162
6
Sin texto...
159
7
2 in 1 je lagi senang. ✨ Spray sebelum makeup sebagai primer, spray lepas makeup untuk lock makeup lebih lama🤍
205
8
Sin texto...
186
9
Sebab tu la makeup nampak pelik. 😭 Bukan salah foundation… Salah shade. 🤭
264
10
Sin texto...
222
11
Wehh… coverage dia tak masuk akal. 😭 Satu layer je terus cover. 👀 Kalau tengah cari foundation baru… ni memang kena try🤍
256
12
Sin texto...
213
13
Medium Skin girls ni mana satu fav awak?
255
14
Sin texto...
188
15
Salam Maal Hijrah 1448H. Semoga tahun baru Hijrah ini membawa keberkatan, kebahagiaan, kesihatan yang baik, dan kejayaan yang berterusan buat semua. Semoga segala urusan dipermudahkan dan dipenuhi dengan rahmat serta hidayah Allah SWT. Selamat Menyambut Maal Hijrah 1448H. 🌙
218
16
Sin texto...
192
17
Best liquid foundation ever! Ringan tapi sangat full coverage 😍 Patut la ramai lurve ❤️ tak pakai concealer pun flawless Setuju?
193
18
Sin texto...
172
19
Palette mana korang punya vibe? 😍
176
20
Sin texto...
162