fa
Feedback
TRULOOKS OFFICIAL

TRULOOKS OFFICIAL

رفتن به کانال در Telegram

Trulooks Beauty Cosmetic

نمایش بیشتر
1 182
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-2430 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
سپتامبر '26
سپتامبر '260
در 0 کانال‌ها
اوت '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '26
+5
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+5
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+1 788
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
03 سپتامبر0
02 سپتامبر0
01 سپتامبر0
پست‌های کانال
What say you? Worth ke tidak guna Trulooks & Truskin? ✨😗

2
بدون متن...
135
3
The look I’ll never cheat on 🤎 Brown makeup memang susah nak move on. Senang pakai, masuk semua skin tone & terus nampak mahal ✨ Eyes ✅ Blush ✅ Contour ✅ Semua dalam ONE palette. 🤎
143
4
بدون متن...
117
5
Tak pakai makeup pon naik seri dgn warna ni ✨🫦
162
6
بدون متن...
159
7
2 in 1 je lagi senang. ✨ Spray sebelum makeup sebagai primer, spray lepas makeup untuk lock makeup lebih lama🤍
205
8
بدون متن...
186
9
Sebab tu la makeup nampak pelik. 😭 Bukan salah foundation… Salah shade. 🤭
264
10
بدون متن...
222
11
Wehh… coverage dia tak masuk akal. 😭 Satu layer je terus cover. 👀 Kalau tengah cari foundation baru… ni memang kena try🤍
256
12
بدون متن...
213
13
Medium Skin girls ni mana satu fav awak?
255
14
بدون متن...
188
15
Salam Maal Hijrah 1448H. Semoga tahun baru Hijrah ini membawa keberkatan, kebahagiaan, kesihatan yang baik, dan kejayaan yang berterusan buat semua. Semoga segala urusan dipermudahkan dan dipenuhi dengan rahmat serta hidayah Allah SWT. Selamat Menyambut Maal Hijrah 1448H. 🌙
218
16
بدون متن...
192
17
Best liquid foundation ever! Ringan tapi sangat full coverage 😍 Patut la ramai lurve ❤️ tak pakai concealer pun flawless Setuju?
193
18
بدون متن...
172
19
Palette mana korang punya vibe? 😍
176
20
بدون متن...
162