ar
Feedback
CRYPTO COACH

CRYPTO COACH

الذهاب إلى القناة على Telegram

Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO COACH

تُعد قناة CRYPTO COACH (@cryptocoachpro) في القطاع اللغوي الإنكليزية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 33 357 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 762 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 1 126 في منطقة الولايات المتحدة.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 33 357 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -557، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -28، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.90‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.65‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 970 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 218 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 25.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ufc, metawin.com, pick, monad, range.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

33 357
المشتركون
-2824 ساعات
-1487 أيام
-55730 أيام
أرشيف المشاركات
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever s
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever since they got rid of leverage people have been winning like crazy. Enter on http://metawin.com I did 60+ entries into the 100 SOL raffle that draws in 3 hours. If I win it I promise I’ll give away half of it to you guys! ❤️

WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! A
WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! Another joy is coming!!! https://wormhole.com/wormhole-w-tokenomics/

Those asking DYM staking Guide here it is. I recommend using Met@mask. Send you DYM to MM and stake. https://x.com/DigiTektrades/status/1755250217257955639?s=20

Pyth stakers go VOTE. Might be a criteria for other airdrops coming to Pyth staker. https://x.com/DigiTektrades/status/1755220102490804360?s=20

Do these zealy tasks in the tweet below. Not many eyes on it and you can be one of those who will share the $200,000 price. Also engage the tweet when done. 👇🏾 https://x.com/wisdommatic/status/1755219527116173810?s=46&t=6xN1u0gEXwRZvlNAdhosAA

Would add here and dca if we drop to 31$ on INJ Tp :34-40$ Sl : close below 30$ https://www.tradingview.com/x/fkHCQ0Y5

$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing
$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing testimonies. It's a sign bigger wins are coming. We will keep doing our best for the community ♥

Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regu
Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regulated digital assets issuer & it’s undervalued at Just under 35m MC Already listed on Kucoin, gate, and Bitget.

DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Sta
DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Staking link 👇🏾 https://portal.dymension.xyz/dymension/staking You never can tell what happens. Stake as much as you can not just 1. Remember there’s a 21days lockup if you want to unstake.

I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and
I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and thread days ago. I am reminding you again. You were told. Will drop another thread after this phase. Goodnight https://x.com/DigiTektrades/status/1754986785770254684?s=20

HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6
HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6

All you had to do was take action on dymension testnet to get atleast 125 $DYM 💰 It was shared here and in thread. Not getting role on discord was no excuse bcos I remember tweeting twice when it was open to submit wallet and claim. Long story short... Dymension is gone. Congrats to the few that keep taking action. I will keep updating. Take action is yours to decide. Let's keep prrriiiiinnntrring 🔥 2024 = HARVEST.

$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??
$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??

$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewa
+1
$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewarded!! gg to everyone who held on & I know not all calls will be a hit but trust me I’m trying my best to bring you guys the best calls possible and I know we have a very good win % I’m back to work and researching. It Can only get better

Strategy 1 was modified for ease. Here we have. Be positioned. Participarting or not kindly Retweet as well for others. https://x.com/DigiTektrades/status/1754891525899620498?s=20

Celestia stakers eating good, Eigen will do more. EigenLayer Re-Opened finally. EigenLayer should really cook well. Not just that, Alot of projects will be giving airdrops to Stakers and Restakers. Again I have shared best strategy using $Swell, EtherFi, staderlabs. Strategy 1: https://x.com/DigiTektrades/status/1754886440586998031?s=20 Strategy 2: https://x.com/DigiTektrades/status/1736668492793819480?s=20

Participate in $ASM Galxe quest. ENDS 20th Feb. Rewards confirmed ($8k-$10k). Less than 1400 persons so far. High chances of winning. https://x.com/DigiTektrades/status/1754864551479173529?s=20

DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainl
DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainlist.org/?search=Dym Wait for more updates

DYM MAINNET IS LIVE
DYM MAINNET IS LIVE

$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend
$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend (should be cheaper around $4-$6 probably). NEXT... https://x.com/DigiTektrades/status/1754848388183417252?s=20