es
Feedback
CRYPTO COACH

CRYPTO COACH

Ir al canal en Telegram

Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram CRYPTO COACH

El canal CRYPTO COACH (@cryptocoachpro) en el segmento lingüístico de Inglés es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 33 357 suscriptores, ocupando la posición 3 762 en la categoría Criptomonedas y el puesto 1 126 en la región EEUU.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 33 357 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -557, y en las últimas 24 horas de -28, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 8.90%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.65% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 970 visualizaciones. En el primer día suele acumular 1 218 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 25.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como ufc, metawin.com, pick, monad, range.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

33 357
Suscriptores
-2824 horas
-1487 días
-55730 días
Archivo de publicaciones
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever s
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever since they got rid of leverage people have been winning like crazy. Enter on http://metawin.com I did 60+ entries into the 100 SOL raffle that draws in 3 hours. If I win it I promise I’ll give away half of it to you guys! ❤️

WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! A
WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! Another joy is coming!!! https://wormhole.com/wormhole-w-tokenomics/

Those asking DYM staking Guide here it is. I recommend using Met@mask. Send you DYM to MM and stake. https://x.com/DigiTektrades/status/1755250217257955639?s=20

Pyth stakers go VOTE. Might be a criteria for other airdrops coming to Pyth staker. https://x.com/DigiTektrades/status/1755220102490804360?s=20

Do these zealy tasks in the tweet below. Not many eyes on it and you can be one of those who will share the $200,000 price. Also engage the tweet when done. 👇🏾 https://x.com/wisdommatic/status/1755219527116173810?s=46&t=6xN1u0gEXwRZvlNAdhosAA

Would add here and dca if we drop to 31$ on INJ Tp :34-40$ Sl : close below 30$ https://www.tradingview.com/x/fkHCQ0Y5

$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing
$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing testimonies. It's a sign bigger wins are coming. We will keep doing our best for the community ♥

Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regu
Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regulated digital assets issuer & it’s undervalued at Just under 35m MC Already listed on Kucoin, gate, and Bitget.

DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Sta
DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Staking link 👇🏾 https://portal.dymension.xyz/dymension/staking You never can tell what happens. Stake as much as you can not just 1. Remember there’s a 21days lockup if you want to unstake.

I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and
I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and thread days ago. I am reminding you again. You were told. Will drop another thread after this phase. Goodnight https://x.com/DigiTektrades/status/1754986785770254684?s=20

HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6
HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6

All you had to do was take action on dymension testnet to get atleast 125 $DYM 💰 It was shared here and in thread. Not getting role on discord was no excuse bcos I remember tweeting twice when it was open to submit wallet and claim. Long story short... Dymension is gone. Congrats to the few that keep taking action. I will keep updating. Take action is yours to decide. Let's keep prrriiiiinnntrring 🔥 2024 = HARVEST.

$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??
$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??

$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewa
+1
$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewarded!! gg to everyone who held on & I know not all calls will be a hit but trust me I’m trying my best to bring you guys the best calls possible and I know we have a very good win % I’m back to work and researching. It Can only get better

Strategy 1 was modified for ease. Here we have. Be positioned. Participarting or not kindly Retweet as well for others. https://x.com/DigiTektrades/status/1754891525899620498?s=20

Celestia stakers eating good, Eigen will do more. EigenLayer Re-Opened finally. EigenLayer should really cook well. Not just that, Alot of projects will be giving airdrops to Stakers and Restakers. Again I have shared best strategy using $Swell, EtherFi, staderlabs. Strategy 1: https://x.com/DigiTektrades/status/1754886440586998031?s=20 Strategy 2: https://x.com/DigiTektrades/status/1736668492793819480?s=20

Participate in $ASM Galxe quest. ENDS 20th Feb. Rewards confirmed ($8k-$10k). Less than 1400 persons so far. High chances of winning. https://x.com/DigiTektrades/status/1754864551479173529?s=20

DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainl
DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainlist.org/?search=Dym Wait for more updates

DYM MAINNET IS LIVE
DYM MAINNET IS LIVE

$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend
$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend (should be cheaper around $4-$6 probably). NEXT... https://x.com/DigiTektrades/status/1754848388183417252?s=20