fa
Feedback
CRYPTO COACH

CRYPTO COACH

رفتن به کانال در Telegram

Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO COACH

کانال CRYPTO COACH (@cryptocoachpro) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 33 357 مشترک است و جایگاه 3 762 را در دسته رمزارزها و رتبه 1 126 را در منطقه الولايات المتحدة الأمريكية دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 33 357 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -557 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -28 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 8.90% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.65% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 970 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 218 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 25 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند ufc, metawin.com, pick, monad, range تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

33 357
مشترکین
-2824 ساعت
-1487 روز
-55730 روز
آرشیو پست ها
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever s
If you’re not entering MetaWin raffles right now you’re NGMI. Somebody just won $11k in USDC today for $23 in entries. Ever since they got rid of leverage people have been winning like crazy. Enter on http://metawin.com I did 60+ entries into the 100 SOL raffle that draws in 3 hours. If I win it I promise I’ll give away half of it to you guys! ❤️

WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! A
WORMHOLE just announced their airdrop and they’re giving 17% to the community. This is crazy and took everyone by surprise! Another joy is coming!!! https://wormhole.com/wormhole-w-tokenomics/

Those asking DYM staking Guide here it is. I recommend using Met@mask. Send you DYM to MM and stake. https://x.com/DigiTektrades/status/1755250217257955639?s=20

Pyth stakers go VOTE. Might be a criteria for other airdrops coming to Pyth staker. https://x.com/DigiTektrades/status/1755220102490804360?s=20

Do these zealy tasks in the tweet below. Not many eyes on it and you can be one of those who will share the $200,000 price. Also engage the tweet when done. 👇🏾 https://x.com/wisdommatic/status/1755219527116173810?s=46&t=6xN1u0gEXwRZvlNAdhosAA

Would add here and dca if we drop to 31$ on INJ Tp :34-40$ Sl : close below 30$ https://www.tradingview.com/x/fkHCQ0Y5

$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing
$1200 made yesterday from Anon here. Happy I started airdrop education series. Been helping alot of ya'all here. Keep sharing testimonies. It's a sign bigger wins are coming. We will keep doing our best for the community ♥

Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regu
Soon we are going to see another run on AI tokens and I think $VAI will be part of the big runners. $VAI is the 1st VFAA-regulated digital assets issuer & it’s undervalued at Just under 35m MC Already listed on Kucoin, gate, and Bitget.

DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Sta
DYM STAKING! If you staked 1 TIA you would have gotten 200 DYM which is currently worth over $1,000 Now go and stake $DYM Staking link 👇🏾 https://portal.dymension.xyz/dymension/staking You never can tell what happens. Stake as much as you can not just 1. Remember there’s a 21days lockup if you want to unstake.

I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and
I have OG trading on ZKX. Steadily accumulating token on mainnet. Whitelisting ENDS tomorrow, Feb 7th. Dropped link here and thread days ago. I am reminding you again. You were told. Will drop another thread after this phase. Goodnight https://x.com/DigiTektrades/status/1754986785770254684?s=20

HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6
HOLY FUCKKKKKKKK $DYM $6

All you had to do was take action on dymension testnet to get atleast 125 $DYM 💰 It was shared here and in thread. Not getting role on discord was no excuse bcos I remember tweeting twice when it was open to submit wallet and claim. Long story short... Dymension is gone. Congrats to the few that keep taking action. I will keep updating. Take action is yours to decide. Let's keep prrriiiiinnntrring 🔥 2024 = HARVEST.

$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??
$DYM trading at $4 What’s your airdrop worth now guys??

$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewa
+1
$GME at 80M MC $AMC at 5M MC What a fucking ride!! Still targeting 100m for GME and 8-10m for AMC Plan trusters shall be rewarded!! gg to everyone who held on & I know not all calls will be a hit but trust me I’m trying my best to bring you guys the best calls possible and I know we have a very good win % I’m back to work and researching. It Can only get better

Strategy 1 was modified for ease. Here we have. Be positioned. Participarting or not kindly Retweet as well for others. https://x.com/DigiTektrades/status/1754891525899620498?s=20

Celestia stakers eating good, Eigen will do more. EigenLayer Re-Opened finally. EigenLayer should really cook well. Not just that, Alot of projects will be giving airdrops to Stakers and Restakers. Again I have shared best strategy using $Swell, EtherFi, staderlabs. Strategy 1: https://x.com/DigiTektrades/status/1754886440586998031?s=20 Strategy 2: https://x.com/DigiTektrades/status/1736668492793819480?s=20

Participate in $ASM Galxe quest. ENDS 20th Feb. Rewards confirmed ($8k-$10k). Less than 1400 persons so far. High chances of winning. https://x.com/DigiTektrades/status/1754864551479173529?s=20

DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainl
DYM MAINNET IS LIVE Add the DYM network on your wallet and you’ll see your airdropped tokens that you claimed. https://chainlist.org/?search=Dym Wait for more updates

DYM MAINNET IS LIVE
DYM MAINNET IS LIVE

$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend
$36 from Mavia Airdrop. Not much but yeah we gucci. Gas fee is high now ($12) so no need rushing. Wait till midnight/Weekend (should be cheaper around $4-$6 probably). NEXT... https://x.com/DigiTektrades/status/1754848388183417252?s=20