ar
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

الذهاب إلى القناة على Telegram

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

تُعد قناة ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 11 238 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 232 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 28 175 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 11 238 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -269، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.49‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 2.26‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 254 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

11 238
المشتركون
-324 ساعات
-277 أيام
-26930 أيام
أرشيف المشاركات
بیاین یه چالش بزنیم ببینیم کی اطلاعاتش بیشتره قوانین بازی: تعداد سوال: ۵ عنوان درجه سختی سوالات: دَرهم ⏱هر سوال فقط ۲۰ ثانیه فرصت پاسخ داره پاسخ سریعتر 👈 امتیاز (❣️) بیشتر 👥 کی پایه ست؟ (بروزرسانی هر ۵ ثانیه)

تو این شرایط واقعا دوس دارم حرفای شمارو بشنوم

نمیدونم تو این شرایط پست بزارم براتون؟ یا نه فایده ای نداره

داخل بات جواب میدم که شلوغ نشه :) ممنون از قشنگایی که دارن پیام میدن مراقب خودتون و قشنگیاتون باشید

میشه اگه آنلاین هستین یکم صحبت کنیم ، شاید حالم بهتر شده ؟ @lunapmbot

100% با وای فای و مخابرات وصله بچه‌ها حتی گیم رو هم باز می‌کنه.

بچه ها مراقب خودتون باشید و شنیدم که ممکنه از ۴ به بعد دوباره قطعی باشه اگر چیزی نیاز دارید دانلود کنید 🩶

کانفینگ مخابرات :
ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@TELEGRAM-NUFiLTER-JOIN.motorphrotan.ir:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@series-a2-mec.varzesh360.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTpXc3R1U25sdTRpZUE5TTBM@admin.c2.webramz.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه

Repost from N/a
کدوم سبک موزیک مورد پسندته؟❤️👇

Repost from N/a
برای دانشجوهایی که می‌خوان از تهران برگردن به شهرشون گروه زدن: @khoroojaztehranuni (اگر کسی تهران مونده و ماشین نیست که برگرده، این گروه رو معرفی کنید بهش)

ری اکت میدید اگه حالتون خوبه؟:)

Repost from N/a
در آخر خیلی دوست دارم بگم که ؛ این میون کار ندارم یه سری چقدر کوته فکر و جون دوست و خودخواهن که دارن سوپرمارکت‌ها رو خالی میکنن و خونشون رو انبار ؛ راجب حواشی که هست واقعا هرکس داره یه حرفی نمیزنه انقدر چند دستگی هست که این خودش واقعا بازیه روانیه . حتی دوستا ؛ هم وطنان‌ و هم شهری ها به جون هم افتادن . هیچ چیز قطعی نیست و اینو ما همیشه داشتیم اصل عدم قطعیت! دوست عزیز حرفی که تو میزنی نه مطلقا غلطه نه مطلقا درسته و این راجب حرف و عقیده‌ی بقیه هم صدق می‌کنه. پس لطفاً جای گه خوردن چه راجب حکومت چه راجب اسرائیل یا هر خر دیگه ، « تا جایی که میتونی به هم نوعات کمک کن و انسان باش نه حیوون. عقل و اختیار دارید؛ درست و هوشمندانه ببینید و تصمیم بگیرید.»

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه