uz
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین analitikasi

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 11 238 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 3 232-o'rinni va Eron mintaqasida 28 175-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 11 238 obunachiga ega bo‘ldi.

20 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -269 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 22.49% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.26% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 254 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 21 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

11 238
Obunachilar
-324 soatlar
-277 kunlar
-26930 kunlar
Postlar arxiv
بیاین یه چالش بزنیم ببینیم کی اطلاعاتش بیشتره قوانین بازی: تعداد سوال: ۵ عنوان درجه سختی سوالات: دَرهم ⏱هر سوال فقط ۲۰ ثانیه فرصت پاسخ داره پاسخ سریعتر 👈 امتیاز (❣️) بیشتر 👥 کی پایه ست؟ (بروزرسانی هر ۵ ثانیه)

تو این شرایط واقعا دوس دارم حرفای شمارو بشنوم

نمیدونم تو این شرایط پست بزارم براتون؟ یا نه فایده ای نداره

داخل بات جواب میدم که شلوغ نشه :) ممنون از قشنگایی که دارن پیام میدن مراقب خودتون و قشنگیاتون باشید

میشه اگه آنلاین هستین یکم صحبت کنیم ، شاید حالم بهتر شده ؟ @lunapmbot

100% با وای فای و مخابرات وصله بچه‌ها حتی گیم رو هم باز می‌کنه.

بچه ها مراقب خودتون باشید و شنیدم که ممکنه از ۴ به بعد دوباره قطعی باشه اگر چیزی نیاز دارید دانلود کنید 🩶

کانفینگ مخابرات :
ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@TELEGRAM-NUFiLTER-JOIN.motorphrotan.ir:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@series-a2-mec.varzesh360.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTpXc3R1U25sdTRpZUE5TTBM@admin.c2.webramz.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه

Repost from N/a
کدوم سبک موزیک مورد پسندته؟❤️👇

Repost from N/a
برای دانشجوهایی که می‌خوان از تهران برگردن به شهرشون گروه زدن: @khoroojaztehranuni (اگر کسی تهران مونده و ماشین نیست که برگرده، این گروه رو معرفی کنید بهش)

ری اکت میدید اگه حالتون خوبه؟:)

Repost from N/a
در آخر خیلی دوست دارم بگم که ؛ این میون کار ندارم یه سری چقدر کوته فکر و جون دوست و خودخواهن که دارن سوپرمارکت‌ها رو خالی میکنن و خونشون رو انبار ؛ راجب حواشی که هست واقعا هرکس داره یه حرفی نمیزنه انقدر چند دستگی هست که این خودش واقعا بازیه روانیه . حتی دوستا ؛ هم وطنان‌ و هم شهری ها به جون هم افتادن . هیچ چیز قطعی نیست و اینو ما همیشه داشتیم اصل عدم قطعیت! دوست عزیز حرفی که تو میزنی نه مطلقا غلطه نه مطلقا درسته و این راجب حرف و عقیده‌ی بقیه هم صدق می‌کنه. پس لطفاً جای گه خوردن چه راجب حکومت چه راجب اسرائیل یا هر خر دیگه ، « تا جایی که میتونی به هم نوعات کمک کن و انسان باش نه حیوون. عقل و اختیار دارید؛ درست و هوشمندانه ببینید و تصمیم بگیرید.»

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه