ar
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

الذهاب إلى القناة على Telegram

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

تُعد قناة ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 11 238 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 232 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 28 175 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 11 238 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -269، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.49‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 2.26‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 254 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

11 238
المشتركون
-324 ساعات
-277 أيام
-26930 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
کدوم سبک موزیک مورد پسندته؟❤️👇

⭕️ از سوپر مارکت ها و اصناف مواد غذایی خواهش میکنم در این شرایط جنگی کشور به هیچ عنوان اجناس خود را انبار نکنید و بانی قحطی و گرونی اقلام نشوید ❌ از مردم شریف ایران هم خواهش میکنم در شرایط کنونی از خرید زیاد و بی هدف اقلام خودداری کنند ❌

جون مردم کلاً همیشه واسه مملکت جوک بوده.

تو بری جای امن، بعد مردم ایران حتی پناهگاه هم ندارن؟:)

تو این وضعیتی که همه نگران جنگ هستن یه عده احمق بی‌فرهنگ ریختن تو خیابونا و همه جارو بستن با اتوبوس و باندای بزرگ ؛ واسه چی؟ عید غدیر !!!! ایرانی نیستی تو ، تو گاوی .

مراقب خودتون باشید، نمی‌گم بیخیال باشید ولی سعی کنید آروم باشید و دیر نخوابید . و لطفاً از همچین موقعیت هایی سواستفاده نکنید. شبتون آروم 🩶

آب خوش از گلوتون پایین میاره واقعا؟

بدیش اینجاست تو اینجور مواقع آدم نمیدونه کدوم اخبار درست و قابل اعتماده

من خودم نتم به زور داره کار می‌کنه واقعا فقط مراقب خودتون باشید

احتمالا نت ها قطه بشه بصورت کامل ❌ @ProxyDaemi 📱

بلایی سرم اومد حلال کنید

نطنزو بدجور زدن و میگن تشعشعات پخش شده عالی تر از این نمیشه :)

فور بزنید ازتون فور کنم 🪽

چون بی چنلم همینجا ذوق کنم گودو بودو خوخخوحو پست بوج بوجی ناز