fa
Feedback
ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

رفتن به کانال در Telegram

⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین

کانال ׁ𝐋𝛖𝛈𝛂 𝚮𝛜𝛊𝛒‌‎ ‎آمـ‌وزشـ و دیـ✿ـزاین (@lunatutorials) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 11 238 مشترک است و جایگاه 3 232 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 28 175 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 11 238 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -269 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -3 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.49% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.26% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 254 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند قفلیم, کالکشن, ایی, رفیق, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
⏤͟͟͞͞ ★ 𝗹𝘂𝗻𝗮 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 h͜͡ e͜͡ l͜͡ p͜͡  𑄹 ⤷ ﹙ @blackhex ﹚anon ¿i @lunapmbot ❩ owner : @LadyMavuika По правилам @durov !

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

11 238
مشترکین
-324 ساعت
-277 روز
-26930 روز
آرشیو پست ها
بیاین یه چالش بزنیم ببینیم کی اطلاعاتش بیشتره قوانین بازی: تعداد سوال: ۵ عنوان درجه سختی سوالات: دَرهم ⏱هر سوال فقط ۲۰ ثانیه فرصت پاسخ داره پاسخ سریعتر 👈 امتیاز (❣️) بیشتر 👥 کی پایه ست؟ (بروزرسانی هر ۵ ثانیه)

تو این شرایط واقعا دوس دارم حرفای شمارو بشنوم

نمیدونم تو این شرایط پست بزارم براتون؟ یا نه فایده ای نداره

داخل بات جواب میدم که شلوغ نشه :) ممنون از قشنگایی که دارن پیام میدن مراقب خودتون و قشنگیاتون باشید

میشه اگه آنلاین هستین یکم صحبت کنیم ، شاید حالم بهتر شده ؟ @lunapmbot

100% با وای فای و مخابرات وصله بچه‌ها حتی گیم رو هم باز می‌کنه.

بچه ها مراقب خودتون باشید و شنیدم که ممکنه از ۴ به بعد دوباره قطعی باشه اگر چیزی نیاز دارید دانلود کنید 🩶

کانفینگ مخابرات :
ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@TELEGRAM-NUFiLTER-JOIN.motorphrotan.ir:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@api.namasha.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTp1MTdUM0J2cFlhYWl1VzJj@series-a2-mec.varzesh360.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTpXc3R1U25sdTRpZUE5TTBM@admin.c2.webramz.co:443#%40V2ry_Proxy%C2%A0+%E2%9C%85+%D8%B9%D8%B6%D9%88+%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه

Repost from N/a
کدوم سبک موزیک مورد پسندته؟❤️👇

Repost from N/a
برای دانشجوهایی که می‌خوان از تهران برگردن به شهرشون گروه زدن: @khoroojaztehranuni (اگر کسی تهران مونده و ماشین نیست که برگرده، این گروه رو معرفی کنید بهش)

ری اکت میدید اگه حالتون خوبه؟:)

Repost from N/a
در آخر خیلی دوست دارم بگم که ؛ این میون کار ندارم یه سری چقدر کوته فکر و جون دوست و خودخواهن که دارن سوپرمارکت‌ها رو خالی میکنن و خونشون رو انبار ؛ راجب حواشی که هست واقعا هرکس داره یه حرفی نمیزنه انقدر چند دستگی هست که این خودش واقعا بازیه روانیه . حتی دوستا ؛ هم وطنان‌ و هم شهری ها به جون هم افتادن . هیچ چیز قطعی نیست و اینو ما همیشه داشتیم اصل عدم قطعیت! دوست عزیز حرفی که تو میزنی نه مطلقا غلطه نه مطلقا درسته و این راجب حرف و عقیده‌ی بقیه هم صدق می‌کنه. پس لطفاً جای گه خوردن چه راجب حکومت چه راجب اسرائیل یا هر خر دیگه ، « تا جایی که میتونی به هم نوعات کمک کن و انسان باش نه حیوون. عقل و اختیار دارید؛ درست و هوشمندانه ببینید و تصمیم بگیرید.»

Repost from N/a
برای پیوستن به لیست پیام بدید👆 @Home_teb

Repost from N/a
بچه‌ها چندتا ادمین می‌خوایم کارش سخت نیست خودمون بهش آموزش میدیم حقوقش هم خوبه بالای 15 میلیون درماهه 💸 اگه بینتون کسی هست که به کار ادمینی علاقمنده به ایدی زیر پیام بده تا جزئیات کار رو براش توضیح بدم 👇🏻👇🏻 @Home_teb @Home_tebظرفیت محدود! بعد تکمیل ایدی برداشته میشه