مصدع اوقات
الذهاب إلى القناة على Telegram
873
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
876
Repost from وکیل مهاجم
یه بار دیگه بگو جدی میفرمایید تا به فرم، شکل و رنگ یه سیخ کوبیده ۲۵۰ گرمی بناب آذربایجان برینم تو بشقاب پدرت بعدشم روش ۲۰ سیسی آب نارنج تازه اصل شیراز بشاشم واسش
876
دقیقا در خستهترین حالات ممکن قطار رو اشتباهی سوار میشم و میل به اینکه به جای پیاده شدن در ایستگاه بعدی و خط درست رو سوار شدن خودم رو پرت کنم داخل ریل، تا خیلی سریعتر به مشکلاتم پایان بدم افزایش پیدا میکنه.
876
خجالت و ناتوانی در برقراری آیکانتکت فقط اونجا که ناخودآگاه سرت رو میندازی پایین یهو میبینی چشمت افتاده رو خشتک طرف بعد تو دلت میگی وای زشت شد عجب گوهی خوردم، سرت رو میاری بالا میبینی باز باید چشم تو چشم شی بعد دوباره چشمت فرار میکنه میفته رو موهای یارو بعد به خودت میگی وای الان بندهی خدا فکر میکنه موهاش خرابه معذب میشه بعد دوباره سرتو میندازی پایین، این دفعه میفهمی زل زدی به کفشاش میگی ای وای خجالت بکش بندهی خدا داره صحبت میکنه و ادامه...
876
شما هرچقدر هم خوب باشید باز بقیه یه عیبی پیدا میکنن روتون بذارن. مثلا همین آینه. هروقت میرم جلوش میگه بیخیال
876
پارسال توی این روزها بدترین و کیریترین روزهای زندگیم (تا به اینجا) رو داشتم میگذروندم و نه تنها کسی رو هم کنارم نداشتم که تحملش رو برام آسونتر کنه؛ بلکه اتفاقا رفتار برخی افراد که ازشون انتظاری هم نداشتم باهام بدتر شد (جالب). بعد از گذروندن اون روزهای کیری، به طرز عجیبی هنوز زندهام و خیلی چیزها رو یاد گرفتم، خیلی آدمها رو شناختم و خودم هم آدم جدیدتری شدم. پوستکلفت بودن کرگدن یه شوخیه بچهها. آدمیزاد پوستش هزاران برابر کلفتتره. فقط ادامه دادن مهمه و ادامه دادن و ادامه دادن.
876
چندین ساعت که به هر دلیلی نباشه، تازه شدت وابستگیای که بهش داری احساس میشه. تازه میفهمی چقدر اگر اون نباشه(خدایی نکرده) چیزی کم داری. انگار ضحاک ماردوش مثل جمشید جم با اره از وسط نصفت کرده و حالا محبوری فقط با یک نصفه از وجودت به زندگی ادامه بدی. و واقعا، چقدر هم این وابستگی ترسناکه. به قدری احساس تهی بودن میکنی که میخوای آهنگ "من و این، من و این" رو با صدای بلند بخونی.
(و گریه کنی)
876
حالا دیگه نمیخواد تویی که اجناس کیری رو تا دسته میکنن تو کونت و دلت خوشه هرچی گرونه جنسش عالیه، خریداران کوروشکمپانی رو مسخره کنی
876
ببخشید، آیا جایی از کمیکها ذکر شده عنکبوتی که پیتر پارکر رو در ابتدای داستان نیش میزنه گِی یا از نژادی با کونِ سفید بوده؟ اگر نه که بنده برای این میزان از اوب در این کاراکتر، اون هم با هر کستی که تا به امروز داشته، توضیح میخوام.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
