SUT Twitter
به توییتر دانشجویی شریف خوش آمدید! کانال بله: https://ble.ir/sut_twitter پادکست بعدش چی: @baadeshchi ارسال توییت: twitter.com/sut_tw_admin درآمدهای اهدایی به خیریه: @suttw تبلیغات: @ads_sut بیان نظرات و انتقادات: @sutfeedback
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام SUT Twitter
تُعد قناة SUT Twitter (@sut_tw) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 84 899 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 781 في فئة التعليم والمرتبة 3 676 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 84 899 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 3 210، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 58، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 19.76%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 19.43% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 16 761 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 16 481 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 966.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل عجب, بتن, استرس, جا, خبر.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“به توییتر دانشجویی شریف خوش آمدید!
کانال بله:
https://ble.ir/sut_twitter
پادکست بعدش چی:
@baadeshchi
ارسال توییت:
twitter.com/sut_tw_admin
درآمدهای اهدایی به خیریه:
@suttw
تبلیغات:
@ads_sut
بیان نظرات و انتقادات:
@sutfeedback”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 27 يونيو | +66 | |||
| 26 يونيو | +63 | |||
| 25 يونيو | +45 | |||
| 24 يونيو | +86 | |||
| 23 يونيو | +53 | |||
| 22 يونيو | +25 | |||
| 21 يونيو | +31 | |||
| 20 يونيو | +40 | |||
| 19 يونيو | +29 | |||
| 18 يونيو | +26 | |||
| 17 يونيو | +72 | |||
| 16 يونيو | +112 | |||
| 15 يونيو | +159 | |||
| 14 يونيو | +79 | |||
| 13 يونيو | +43 | |||
| 12 يونيو | +63 | |||
| 11 يونيو | +25 | |||
| 10 يونيو | +109 | |||
| 09 يونيو | +57 | |||
| 08 يونيو | +182 | |||
| 07 يونيو | +517 | |||
| 06 يونيو | +59 | |||
| 05 يونيو | +125 | |||
| 04 يونيو | +179 | |||
| 03 يونيو | +307 | |||
| 02 يونيو | +85 | |||
| 01 يونيو | +86 |
| 2 | ما یک سال تو ونیز کولر گازی نصب کردیم، برق خونه هم نه، برق کل کوچه میپرید :))))))
^پریا^
@sut_tw | 213 |
| 3 | ‼️ آموزش المپیاد فیزیک با رزونانس ‼️
🟡 اگه میخوای المپیاد فیزیک بخونی و نمیدونی از کجا شروع کنی یا دنبال کلاسهای با کیفیت با برنامهریزی بلندمدت توسط مدالهای سالهای گذشته میگردی، یه سر به رزونانس بزن!
◀️ برگزاری دورههای جامع صفر تا صد مقدماتی و پیشرفتهی المپیاد فیزیک به سبک مدارس برتر تهران
◀️ گنجینهی سوالات المپیاد کشوری و جهانی سالهای اخیر
◀️ طرح و حل مسائل منتخب المپیاد
◀️ برگزاری دورههای آنلاین موضوعی و آزمایشگاه
◀️ برگزاری شبیهساز آزمونهای المپیاد
◀️ محتواهای رایگان و مسابقات حل مسئله
✅ مدرسهای رزونانس
✅ سه مدال المپیاد فیزیک رزونانس در سال گذشته
✅ المپیاد دانشآموزی و مزایای آن
🟡 آموزشگاه المپیاد فیزیک رزونانس
✅ @Resonance_edu | 4 127 |
| 4 | فکر میکنی دیگه دلت رابطه نمیخواد و تنهایی حالت بهتره تا وقتی یه رابطه سالم میبینی، آخرهفتهها دوستات و پیش پارتنرشون میبینی
یه جای جدید پیدا میکنی، لباس جدید میخری، ناخوناتو ترمیم میکنی، ویدئومسیجاتو میفرستی سیومسیج بعضی آخر شبا دلت میگیره ولی همش خودتو تنها پیدا میکنی
^بالرینا کاپوچینو^
@sut_tw | 4 306 |
| 5 | وقتی استرس داری ببینی اروپا بدنیا اومدی یا خاورمیانه تا اینکه یهو یکی کولر رو روشن میکنه.
^خلافکار^
@sut_tw | 5 006 |
| 6 | وای چقد شما بدجنس و بد دلید واقعا
^donya^
@sut_tw | 5 441 |
| 7 | انقدر حرصم میگیره این اروپاییا میگن وای برای تویی که از ایران اومدی هم گرمه؟؟؟!!!!
اره جاکش! ما اونجا کولر داریم
^Maahtis^
@sut_tw | 5 920 |
| 8 | Boys to Boys:
هر موقع با دخترى رفتيد ديت، درِ ماشينتون رو براش باز كنيد
توى كافىشاپ صندلى رو براش بكشيد عقب و آماده نشستن كنيد
نگران قضاوت دور و برىهاى اطرافتون نباشيد.
كار درست رو انجام بديد
به اين كار مىگن جنتلمن بودن نه هَوَل بودن
هيچكس با احترام گذاشتن كوچيك نشده و نميشه.
^Shahin^
@sut_tw | 6 434 |
| 9 | خانومی با این شکایت که شوهرش خیلی شوخی میکنه و شوخیهاش هم خیلی زننده و فیزیکی هست اومد کلینیک.
قبلش اینو بگم که «شوخی و شیطنت» از خصیصههای اصلی من بوده و هست.
به ندرت درمانجویی داشتم که تجربهی قهقهه زدن در جلسه درمان رو نداشته باشه.
در دوران مختلف تحصیلی و کاری هم در جمع آدمهای هِرهِر و کِرکِر رفت و آمد میکردم.
خلاصه از مُراجع پرسیدم که میتونم با همسرتون صحبت کنم که ایشان گفتن:" بله اتفاقا همین نزدیکیهاست الان میگم بیاد"
وقتی از شوخیهای همسرش حرف میزد، همش مسخرهبازی های خودم و دوستام یادم میومد.
شوهرش وارد اتاق شد...
اون چیزی که ازش میترسیدم اتفاق افتاد.
امیر بود....رفیق پایهام در شوخیهای خرکی!
به محض ورود به اتاق و دیدن من، رو کرد به خانومش و گفت: "خاک توی سرت شهلا چرا اومدی پیش اییییین!" (((((((((((((:
با موافقت طرفین، به درمانگر دیگری ارجاعشون دادم چون رفاقتم با امیر مانع قضاوت و کمک موثر میشد.
[ازشون اجازه گرفتم که با اسم مستعار این تجربه رو بیان کنم]
^🔮سعید خان(صبح فردا)^
@sut_tw | 6 737 |
| 10 | وقتی قبل مهمونی مامانم مثل سگ کتکم زده بود و من باید جوری رفتار میکردم که کسی نفهمه :
-24-
@sut_tw | 6 708 |
| 11 | کرم پودر رو مثل قند از زندگیتون حذف کنید.
^انیس الدوله^
@sut_tw | 8 437 |
| 12 | منم همین داستانو با پسرا دارم
^شيدا^
@sut_tw | 2 440 |
| 13 | ما کولرهای آبی بسیار بزرگ و زیبایی داریم، بهترین کولرهای دنیا، با پوشالهایی همیشه خیس و خنک. پمپ آبهای آنها در قعر دریاست، دینامهای آنها نابود شده است، شناورهایشان بطور کامل از بین رفته است. اروپا هیچوقت به کولر آبی دست پیدا نخواهد کرد.
^دودوک^
@sut_tw | 9 294 |
| 14 | یه پسر بور امروز بهم پیشنهاد داد، گفتم ببخشید ولی شما کمرنگی تایپم نیستی، گفت، درسته کمرنگم ولی میتونم نقش پررنگی تو زندگیتون داشته باشم🥲😂
-خانم دارابی-
@sut_tw | 9 297 |
| 15 | با عموم تماس تصویری گرفتیم (خارج از کشوره) چون پدرزنش مهمانمونه.
صحبتا که تمام شد گوشی رو گرفتم واسش یه چیز خیلی زشت تعریف کنم.
گفتم چیکار کنیم تابلو نشه؟
انگلیسی تعریفش کردم.
دیدم عمو هی داره سرخ و سفید میشه.
قطع که کردیم پدرزنش گفت متوجهی که من ۸ سال آمریکا درس خوندم دیگه؟ =))
-یه سلول-
@sut_tw | 9 394 |
| 16 | دیروز خانومی بهم گفت میدونی چرا انقد امار سرطان تو کانادا بالاس
با اعتماد به نفس گفتم انقد تغذیشون بده
برگشت بهم گفت نههه به خاطر حجم استرسیه که زندگی تو کانادا بهت میده (( خانومی وااایت بووود))
بلند خندیدم:))))))))
^جوجه فوکول^
@sut_tw | 9 603 |
| 17 | جالبه آمریکاییها دارن بابت جریان کولر و گرما اروپاییها رو مسخره میکنن و بهشون میگن europoor😂👏
^داناتلو^
@sut_tw | 9 740 |
| 18 | چقدر ما شما رو دیر درک کردیم🫠
^Mohammadamin^
@sut_tw | 9 480 |
| 19 | دوستم با دوس پسرش رفته مسافرت لایو لوکیشن فرستاده میگه حواست بهم باشه
حالا کجاس؟ کنارک سیستان بلوچستان
داداش من تهش بتونم گریه کنم برات
-🌙-
@sut_tw | 9 783 |
| 20 | داشتم کار میکردم یه هو سرم رو آوردم بالا از قشنگی آسمون برگام ریخت. حالا تو عکس خوب مشخص نیست
^مارشملو^
@sut_tw | 10 711 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
