SUT Twitter
به توییتر دانشجویی شریف خوش آمدید! کانال بله: https://ble.ir/sut_twitter پادکست بعدش چی: @baadeshchi ارسال توییت: twitter.com/sut_tw_admin درآمدهای اهدایی به خیریه: @suttw تبلیغات: @ads_sut بیان نظرات و انتقادات: @sutfeedback
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام SUT Twitter
تُعد قناة SUT Twitter (@sut_tw) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 84 774 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 787 في فئة التعليم والمرتبة 3 682 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 84 774 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 3 524، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 43، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 19.51%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 19.21% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 16 541 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 16 282 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 948.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل عجب, بتن, استرس, جا, خبر.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“به توییتر دانشجویی شریف خوش آمدید!
کانال بله:
https://ble.ir/sut_twitter
پادکست بعدش چی:
@baadeshchi
ارسال توییت:
twitter.com/sut_tw_admin
درآمدهای اهدایی به خیریه:
@suttw
تبلیغات:
@ads_sut
بیان نظرات و انتقادات:
@sutfeedback”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 26 يونيو | +3 | |||
| 25 يونيو | +45 | |||
| 24 يونيو | +86 | |||
| 23 يونيو | +53 | |||
| 22 يونيو | +25 | |||
| 21 يونيو | +31 | |||
| 20 يونيو | +40 | |||
| 19 يونيو | +29 | |||
| 18 يونيو | +26 | |||
| 17 يونيو | +72 | |||
| 16 يونيو | +112 | |||
| 15 يونيو | +159 | |||
| 14 يونيو | +79 | |||
| 13 يونيو | +43 | |||
| 12 يونيو | +63 | |||
| 11 يونيو | +25 | |||
| 10 يونيو | +109 | |||
| 09 يونيو | +57 | |||
| 08 يونيو | +182 | |||
| 07 يونيو | +517 | |||
| 06 يونيو | +59 | |||
| 05 يونيو | +125 | |||
| 04 يونيو | +179 | |||
| 03 يونيو | +307 | |||
| 02 يونيو | +85 | |||
| 01 يونيو | +86 |
| 2 | خوشگلا قبلا فقط باید میرقصیدن، الان درس و کار و پایانترم و ددلاین و کنکور ارشد.
^پارمیس^
@sut_tw | 8 940 |
| 3 | یکی از اصول داف بودن اهسته و با عشوه و ناز، راه رفتنه
مثلا من نعلو میبندم پیتکو پیتکو پیتکو تو خیابون یورتمه میرم
^ملوچک^
@sut_tw | 9 960 |
| 4 | این گراز قاپانه. قاپان گرازیه که پیر شده. تکروست. خشنه. دندونهاش عملاً خنجرن و پوستش از زره سپاهیان قرونوسطی هم محکمتره.🐗 قاپان کلاً شعارش اینه: «یا راه بده یا با همین عاجها راه رو برات باز میکنم!»
عکس از امین موسوی
^فلات ایران^
@sut_tw | 2 185 |
| 5 | اینایی که با ورزش و بدنسازی حالشون خوب میشه نوادگان بردگان قدیم هستند که بدنشون عادت کرده با تحرک زیاد دوپامین ازاد کنه
وگرنه ما اشراف زاده ها با لم دادن و خوردن حالمون خوب میشه
^واشر لاجرز^
@sut_tw | 11 760 |
| 6 | من یه بار تو دبیرستان رو یه مسئله ی هندسه یک روز تمام فکر کردم ، آخرش خسته شدم خوابیدم تو خواب به جواب رسیدم ، صبح حلشو نوشتم
رفتم مدرسه ، از رفیقم همون سوال رو پرسیدم ، دو سه دقیقه نگاه کرد ، جوابشو نوشت
^مرد کچل (Hamid)^
@sut_tw | 11 424 |
| 7 | والا «کولر گرفتن» فقط معنی کولر خریدن میده. کولر ماشین رو نمیگیرند، روشن میکنن.
اصلاً نمیفهمم چرا میگن: کولر بگیرم؟!
کولر روشن کردن چرا یهو از گویش مردم غیب شد؟
^م__ه__ل__ا....^
@sut_tw | 11 635 |
| 8 | بعضیا به تخت جمشید هم یک ستاره میدن و به نظرشون «هی بد نبود»
^دوازده مینیون لنیستر خشمگین^
@sut_tw | 11 814 |
| 9 | پسربچه تا همین سن قشنک و شیرینه یه سال بعدش باید بذاری تو مکانیکی شاگردی کنه
-آنهلیزا-
@sut_tw | 12 104 |
| 10 | به عنوان کسی که در نوجوانی فکر میکردم آدمها نهایتا تا بیست و سه سالگی قلعههای جهان رو فتح میکنن، چند روز دیگه بیست و هشت ساله میشم و روی دامنهی کوه نفس کم آوردم.
^작가^
@sut_tw | 11 643 |
| 11 | مرد باید همه چیشو جا کنه توجیبای شلوارش
کیف مال کونیاس
^شاید من؟^
@sut_tw | 12 560 |
| 12 | تا سه چهار کیلومتر پشت هر زن موفق، مردی نیست.
^Ⓜⓐⓡⓨⓐⓜ^
@sut_tw | 12 438 |
| 13 | اگه سالوادور دالی کیک میپخت:
^Ebrahim mote^
@sut_tw | 12 489 |
| 14 | دوست داشتم ببینم اگه مغولستان میرفت جام جهانی و برای خوشحالی ادای مغلولها رو درمیاوردن واکنش دنیا چجوری بود.
^Javad^
@sut_tw | 12 626 |
| 15 | این شمالیا لباساشونو چجوری خشک میکنن
دو روزه لباسم رو بنده هنوز خیسه
^امیر^
@sut_tw | 12 630 |
| 16 | از تنهایی با این عزیزان کلاهبردار صحبت میکنم
^پارسا پیروزفر^
@sut_tw | 13 085 |
| 17 | تا بحث کولر گرفتن راننده تاکسی ها داغه بگم که مگه یادتون نیست قدیم دستگیره شیشه ماشین رو برمیداشتن؟ اون که دیگه برای موتور ماشین استهلاک نداشت!!!
انگار که از اذیت کردن مسافر ارضا میشن
^داناتلو^
@sut_tw | 13 337 |
| 18 | 🚀 اسپیس شاپ برگشته!
اینبار کاملتر و متنوع تر از قبل در کنار شماییم.❤️
🤖 Gemini
🤖 Claude
🤖Super Grok
🎵 Spotify
✈️ Telegram
✅جهت مشاهده قیمت و جزئیات، روی سرویس مورد نظر کلیک کنید
💻جهت مشاوره و خرید به آیدی زیر پیام دهید:
✔️@SpaceVpn_Admin1 | 15 646 |
| 19 | تا پارسال فقط اب و برق و اینترنت قطع میشد، الان خداروشکر بانک هم بهش اضاف شد.
×Qazal×
@sut_tw | 2 153 |
| 20 | از اینکه زن همسایه مون با گربهی کوچه حرف میزد تعجب نکردم، از اینکه ترکه و با گربه فارسی حرف میزد تعجب کردم
^it's over^
@sut_tw | 16 684 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
