uz
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Kanalga Telegram’da o‘tish

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Ko'proq ko'rsatish
873
Obunachilar
-124 soatlar
+87 kunlar
+9930 kunlar
Postlar arxiv
Bang Gang - Ghost from the Past.mp311.95 MB

یه بار دیگه بگو جدی میفرمایید تا به فرم، شکل و رنگ یه سیخ کوبیده ۲۵۰ گرمی بناب آذربایجان برینم تو بشقاب پدرت بعدشم روش ۲۰ سی‌سی آب نارنج تازه اصل شیراز بشاشم واسش

دقیقا در خسته‌ترین حالات ممکن قطار رو اشتباهی سوار میشم و میل به اینکه به جای پیاده شدن در ایستگاه بعدی و خط درست رو سوار شدن خودم رو پرت کنم داخل ریل، تا خیلی سریع‌تر به مشکلاتم پایان بدم افزایش پیدا می‌کنه.

خجالت و ناتوانی در برقراری آی‌کانتکت فقط اونجا که ناخودآگاه سرت رو میندازی پایین یهو میبینی چشمت افتاده رو خشتک طرف بعد تو دلت میگی وای زشت شد عجب گوهی خوردم، سرت رو میاری بالا میبینی باز باید چشم تو چشم شی‌ بعد دوباره چشمت فرار میکنه میفته رو موهای یارو بعد به خودت میگی وای الان بنده‌ی خدا فکر میکنه موهاش خرابه معذب میشه بعد دوباره سرتو میندازی پایین، این دفعه میفهمی زل زدی به کفشاش میگی ای وای خجالت بکش بنده‌ی خدا داره صحبت میکنه و ادامه...

Repost from ژاژخا
با اینایی که جوکای قومیتی واسه‌شون بامزه‌ نیست با توجیهاتی از این دست که "حالا مگه لزوما همه‌ی رشتی‌ها اونطورن؟ کی گفته اصلا؟" حتا سکس هم حال نمی‌ده. Mateo @zhazhkha

شما هرچقدر هم خوب باشید باز بقیه یه عیبی پیدا می‌کنن روتون بذارن. مثلا همین آینه. هروقت میرم جلوش میگه بیخیال

گروه ۱۸ جدول تناوبی خطاب به بقیه‌ی عناصر جدول:

Repost from ژاژخا
برف واقعاً جادوییه، چطوری کلی دونه‌ی سفید کوچیک اینقد آروم و موقرانه از آسمون میریزن پایین کنار هم جمع میشن همه جارو میپوشونن، دنیارو مونوکروم میکنن، صداهارو کم‌تر میکنن، و همه تو شهر خوشحال‌ترن؟ نیای @zhazhkha

پارسال توی این روزها بدترین و کیری‌ترین روزهای زندگیم (تا به اینجا) رو داشتم می‌گذروندم و نه تنها کسی رو هم کنارم نداشتم که تحملش رو برام آسون‌تر کنه؛ بلکه اتفاقا رفتار برخی افراد که ازشون انتظاری هم نداشتم باهام بدتر شد (جالب). بعد از گذروندن اون روزهای کیری، به طرز عجیبی هنوز زنده‌ام و خیلی چیزها رو یاد گرفتم، خیلی آدم‌ها رو شناختم و خودم هم آدم جدیدتری شدم. پوست‌کلفت بودن کرگدن یه شوخیه بچه‌ها. آدمیزاد پوستش هزاران برابر کلفت‌تره. فقط ادامه دادن مهمه و ادامه دادن و ادامه دادن.

«نَگین دنیا قشنگه؛ قشنگیشو ندیدم».

مشکلات دختران داغ
مشکلات دختران داغ

روز وکیل رو به خواهر/برادر اولت تبریک بگو چون اگه نبودن الان کونت ده برابر پاره بود

چندین ساعت که به هر دلیلی نباشه، تازه شدت وابستگی‌ای که بهش داری احساس می‌شه. تازه میفهمی چقدر اگر اون نباشه(خدایی نکرده) چیزی کم داری. انگار ضحاک ماردوش مثل جمشید جم با اره از وسط نصفت کرده و حالا محبوری فقط با یک نصفه از وجودت به زندگی ادامه بدی. و واقعا، چقدر هم این وابستگی ترسناکه. به قدری احساس تهی بودن می‌کنی که می‌خوای آهنگ "من و این، من و این" رو با صدای بلند بخونی. (و گریه کنی)

خدایا واقعا اون لحظه که من رو خلق کردی با خودت چی فکر کردی؟ جدی بودی؟

Literally me
+1
Literally me

به‌به. بالاخره. امروز اکثر جاهای تهران داره برف می‌باره. با تشکر از همای سعادت عزیز.

حالا دیگه نمیخواد تویی که اجناس کیری رو تا دسته می‌کنن تو کونت و دلت خوشه هرچی گرونه جنسش عالیه، خریداران کوروش‌کمپانی رو مسخره کنی

ببخشید، آیا جایی از کمیک‌ها ذکر شده عنکبوتی که پیتر پارکر رو در ابتدای داستان نیش می‌زنه گِی یا از نژادی با کونِ سفید بوده؟ اگر نه که بنده برای این میزان از اوب در این کاراکتر، اون هم با هر کستی که تا به امروز داشته، توضیح می‌خوام.

Repost from ژاژخا
چطور بگم انگار گربه نره و نخست وزیر فقید پاکستان و بدل درچه چهار فردی مرکوری رو ریختی توی میکسر و زدی روی دور تند. مارتین تای
چطور بگم انگار گربه نره و نخست وزیر فقید پاکستان و بدل درچه چهار فردی مرکوری رو ریختی توی میکسر و زدی روی دور تند. مارتین تایلر @zhazhkha

ببخشید من تازه آنلاین شدم این قضیه‌ی مهندس خوردن هما چیه؟

مصدع اوقات - Telegram kanali @httpmosadee statistikasi va tahlili