ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
870
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
داشتم موسیقی تیتراژ قدیمی برنامه‌ی فوتبال برتر رو گوش می‌دادم که یهو این رو دیدم.‌ راستش احساس جالبی نداشت.
داشتم موسیقی تیتراژ قدیمی برنامه‌ی فوتبال برتر رو گوش می‌دادم که یهو این رو دیدم.‌ راستش احساس جالبی نداشت.

نتانیاهو هم خیرش به ما نمی‌رسه. الان که شهرستان هوا خوبه، نمی‌زنه تهران تعطیل شه بریم خونه‌هامون. می‌ذاره وسط مرداد که اینجا و اونجا بودنمون فرقی نکنه. مادرکسه صهیونیست.

عزیزم بیا باهم خانه به دوش نگاه کنیم و هرجا که مریم امیرجلالی عصبانی شد هم رو ببوسیم.

اون توپ بیچاره بود که درموردش میگفتن به خاطر عظمت زیدان گل شد و به احترام ابهت بوفون به تور نخورد، خب؟ من اون توپه‌ام. نمی‌دونم دارم چه گوهی می‌خورم.

برای ندیدن چهره‌ی زندایا با موهای بلوند جدیدش که شبیه کپی افغانیِ تیلور سوییفت شده کجا رو باید امضا کنم؟

بنده و دوستان در راه اردوی مدرسه:

Ebi-Aghaghi-320.mp313.59 MB

Nirvana-Come-As-You-Are-128.mp33.34 MB

Shadmehr-Aghili-Begoo-Az-Koja-128.mp32.89 MB

واکنش صادقانه‌ی بنده بعد از اینکه میفهمم دوست صمیمیم دوست جدید پیدا کرده:

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ https://t.me/Lacunall/1947 خوشحال میشم گوش کنی و نظر بدی و اگه خوشت اومد بفرستی چنلت تا نظر بقیه هم بشنوم💓.

اهمیتی نداره که تو‌ چقدر اذیت شدی، به هر حال اون supercutای که مغزت پخش می‌کنه فقط لحظات خوب رو نشون می‌ده. In my head, I play a supercut of us All the magic we gave off All the love we had and lost And in my head The visions never stop These ribbons wrap me up But when I reach for you There's just a supercut.

بنده، در حال تلاش برای هندل "بزرگسال بودن":

Lord Of The Lost - See You Soon.mp310.55 MB

هیچ راه فراری از این آهنگ وجود نداره.

بچه‌ها اگر اطلاعاتی درباره اینکه سایت‌های ناامن چجوری حساب آدم رو خالی می‌کنن دارید می‌شه بیاید ناشناس چندتا سوال بپرسم ازتون؟ https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq

گاهی اوقات به اون دختره تو کلاس اول فکر می‌کنم که همینجوری سر کلاس یه کاغذ از دفترش کند، با دقت توش یه چیزی نوشت و میخواست یواشکی اون رو بده به یکی دیگه که معلم ازش گرفت. توش نوشته بود: گی.

👏👏👏👏👏

من خیلی آدمِ "پارسال این‌ موقع، ماه پیش این موقع، هفته‌ پیش این‌ موقع" ای هستم. _نیمـا_ @uttweet