ar
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

الذهاب إلى القناة على Telegram
870
المشتركون
-124 ساعات
+87 أيام
+9930 أيام
أرشيف المشاركات
قبل از اینکه بی‌دلیل با آدم‌ها بدجنس بشید یادتون باشه شاید اون آدم فقط یه قدم با تموم کردن همه‌چیز فاصله داشته باشه. حداقل اون یه قدم رو شما براش برندارید.

آقای آرش حسینی، این چی بود جدی؟ منظورت از این لیریکس و موزیک و تشکیلات برای موسیقی یک برنامه کودک چی بود؟ تو با ما چه کار کردی؟ نگفتی اگر ده سال بعد دوباره گوشش بدیم چه بلایی سرمون میاد؟ البته که نه، چیزی نیست. بنده صرفا هر بار می‌شنومش به طور ناگهانی کلی گرد و غبار می‌ره توی چشمم. بیست و یک سالم داره می‌شه به هر حال. قوی و بزرگسال هستم. چی دستمال؟ نه هست کنارم ممنون دست شما درد نکنه.

احساس میکنم هر لحظه ممکنه یه فمینیست بهم حمله کنه و بگه همین که الان مجبور نیستی به جای زنبور بگی مردبور دستاورد فمینیسمه بدبخت‌

البته من اونقدر اطلاعات ندارم و نمیدونم. شاید همین چرخه‌ای که وجود داره بهترین چرخه‌ی ممکنه و اگر اینطوره که کیرم تو هرچی چرخه و ایضاً سیبیل اون بابایی که می‌چرخه. (ربط نداشت ولی قافیه داشت)

اگه بدن زن طی این همه تکامل تازه به اینجا رسیده که با دائما بالا و پایین کردن هورمون‌هاش زن خودش رو بگاد نمیتونم تصور کنم که قبلا چه وضعیتی داشته‌. عزیزم جدی هستی؟ تا کی می‌خوای به دلقک بودن ادامه بدی؟

این هم برای اون یک نفری که نمی‌ذاره دور از خونه خودم رو از صخره پرت کنم.

غمگینه‌. همه چیز وقتی مجبوری بری جایی که بهش تعلق نداری، غمگینه. باید روحت رو روی آسفالت خرکش کنی تا همراهت بیاد(آخرش هم نمیاد) و دلت هم که همیشه خدا تنگ و تاریکه. هی با خودت میگی کاش قدر لحظاتی که خونه بودم رو بیشتر می‌دونستم، اما خودت هم می‌دونی که زمان مو نیست که بشه بهش تافت زد. به هر نحوی هم که شده می‌گذره و به ایستگاه آخر می‌رسونتت. ایستگاهی که نمی‌خواستی بهش برسی. مثل ایستگاه دروازه دولت. بله دقیقا دروازه دولت. دروازه دولت لعنتی. اه. چرا باید الان یاد اون سلول زیرزمینی چرک شلوغ می‌افتادم اصلا؟ خراب شد. ولش کن. کیرم تو دروازه دولت. و دانشگاه. و خوابگاه. و کار. و سر تا پای زندگی. و به طور کلی تمامی ‌کانسپت‌هایی که بعد از ۱۸ سالگی باهاشون آشنایی پیدا کردم. این کیر هم تو مغز هر چینی‌ای که سال ۹۹ خفاش خورد. شب بخیر.

آزادی بیان از نظر کسخلهای چپ (و هر گروه دیگه‌ای) یعنی ما هرچی دلمون می‌خواد و هر توهینی که بشه می‌کنیم، ولی شما حق ندارید حرف بزنید؛ چون ما آزادی بیان داریم.

انقدر برای میگرن از دیکلوفناک سدیم استفاده می‌کنم که شک ندارم سر پیری از پوکی استخوان‌ عین دنیل دی لوئیس در فیلم My left foot کج و کوله میفتم روی ویلچر و برای ملت صداهای نامفهوم درمیارم.

در حال حاضر تنها کسی که واقعا درکم می‌کنه هایده حین خوندن این آهنگه.

برخی عزیزان بسیار اصرار دارند که تنها دخترانِ همیشه شاد و خندان جذاب هستند. تصور می‌کنم این طرز تفکر و اصرار، ناشی از شیرین‌عقلی و کم داشتنشان است و از این بابت نمی‌توان ایشان را سرزنش کرد. البته بسیار ممنون بابت اشاره‌ به این مسئله، به هر حال برایمان بسیار مهم بود که بدانیم برای عالیجنابان چه شخصیتی جذابیت دارد.

«ببینید بلک متال، میگه ما انقدَر می‌نوازیم تا اهریمن ظهور کنه».

️️ ️️️️ ️️️️ ️️ این جمله رو دوبار بخون چون در مورد   حرف نزدم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خب پس بذار یکی دیگه بگم ترکه با یه مسیحی دعواش میشه مسیحیه میگه صلیب تو کونت ترکه میخواد کم نیاره میگه خب پس نماز تو کونت مسیحیه پشماش میریزه میگه نماز دیگه چیه ترکه میگه ستون دین

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ آمریکاییه داشته غرق میشده داد میزنه help تورکه میگه خاک تو سرت اگه بجای کلاس زبان رفته بودی شنا الان وضعت این نبود

چیزهای جالب و خنده دار بگید🤬👇 https://telegram.me/BChatBot?start=sc-408446-C5PUSFq

چی بگم والا. حتما زنتون میگرن نداره که هر محصول کثافتی تولید می‌کنید انقدر بوی مواد عطری نامربوط می‌ده.

‏«ایستگاه حقانی» _حوا_ @uttweet
+1
‏«ایستگاه حقانی» _حوا_ @uttweet

من این رو از راه سختش فهمیدم ولی میگم شاید برای کسی مفید باشه. اصولا نمی‌شه یه موضوع رو به همه‌ی انسان‌ها تعمیم داد و من به صرف تجربه‌ی خودم می‌گم. قصد توهین هم ندارم. فکر می‌کنم اکثر آدم‌هایی که خیلی زود و با احساسات شدیدی دوست/ عاشق میشن، همون شدت رو توی تنفر هم به خرج میدن. یعنی اون آدمه دلایل زیادی برای دوست‌داشتنتون نخواسته و صرفا به سرعت به احساساتش پر و بال داده. تا سر نخ رو دیده، نخ رو گرفته و تا تهش رفته؛ بدون اینکه فکر کنه اصلا ته نخ چی در انتظارشه. تنفرشون هم به همین شکله. از هر دلیلی استفاده می‌کنن تا به بقیه بفهمونن که شما آدم بدی هستید. براشون مهم نیست اگه حرفشون منطقی نباشه، منطق از نظر این افراد احساسات کودکانه‌شونه. چون مامان یا باباهاشون زیادی به این احساسات بها داده‌ان، فکر می‌کنن بقیه‌ی آدم‌ها هم باید طبق همین استانداردها پیش برن. پس خودتون رو بابت تنفر چنین آدم‌هایی اذیت نکنید، این‌ها توی خرج کردن احساسات زیادی ولخرج هستند. نمی‌شه جدی‌شون گرفت‌ و نظراتشون معتبر نیست.

داداشم تختم رو خودکاری کرده، مامانم با عصبانیت بهش میگه این چیه؟ برادر در جوابش با آرامش میگه: «تجربه». :))))))

مصدع اوقات - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @httpmosadee