1 054
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
1 054
حس پشیمونی نداره و به بخشی از وجودت و پوستت تبدیل میشه مگر اینکه مثلا چقدر تتوی اشتباهی جای اشتباهی باشه
1 054
تتو گرفتن خیلی کار وحشتناکی نیست؟ مخصوصا تو سن پایین. آدم شخصیت و سلیقه اش خیلی عوض میشه از کجا معلوم تو سن بالاتر هم بخوای باز اون طرح رو بدنت باشه؟ یعنی انقدر آدما با احساس پشیمونی راحتن؟
1 054
تایپ داشتن خیلی کار معناداری نیست بخصوص اگه سعی کنی به طور آگاهانه تعیینش کنی و محدودیت بذاری
1 054
چرا آدم همیشه واسه خودش یه معیارایی داره که از آذمای اینطوری و اونطوری خوشم میاد و تایپم فلان چیزه بعد عدل یهو از یکی خوشش میاد که اصلا با استاندارداش جور درنمیاد
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
