1 054
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
1 054
قبلنا ما بچه بودیم ناشناسرو خیلی ترسناک جواب میدادی آدم میترسید سوال کنه الان مهربونتر شدی😂
1 054
it’s just a fun outlet🙏 gemini moon libra mercury 🙏and i happen to be an only child that overshares🙏hope that helps🙏
1 054
سلام من یه سوال ازت دارم اگه واست ممکنه دوست دارم صادقانه بهم جواب بدی،
فکر میکنی علت اینکه دوست داری چنل داشته باشی و محتواهایی که میذاری (حتی مسائل شخصی)رو دیگران ببین چیه؟ (واقعا بدون هیچ منظور خاصی میپرسم فقط مثلا اگر خود من بودم هیچوقت حاضر نبودم چیزایی که توی فکرم میگذره رو بلند بلند جلوی هزار نفر بگم، اینکه چرا دیگران باید بدونن من چه حسی و چه فکری میکنم، واسه همین دوست دارم بدونم افرادی که اینکار رو دوست دارن و انجام دقیقا چیش رو دوست دارن و یا چه کاربردی براشون داره و دوست دارم نظرت رو بدونم راجع بهش)
1 054
و به نظر پرسونال میاد
منم اگه چیزی پست کنم تو چنل تلگرام دقیقا یه همچین چیزاییه
1 054
به سوالت مربوط نیست ولی دلم میخواست بگم که من چند ساله سوشال مدیات رو دنبال میکنم و از دیدن محتوات حس خوبی میگیرم و اخیرا حس میکنم مثل دوستم دوست دارم و وقتی تو چنلت حرفی میزنی که نشون میده خوشحالی احساس میکنم یکی از دوستای خوش قلبم خوشحاله و خوشحال میشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
