1 054
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-830 kunlar
Postlar arxiv
1 054
حس پشیمونی نداره و به بخشی از وجودت و پوستت تبدیل میشه مگر اینکه مثلا چقدر تتوی اشتباهی جای اشتباهی باشه
1 054
تتو گرفتن خیلی کار وحشتناکی نیست؟ مخصوصا تو سن پایین. آدم شخصیت و سلیقه اش خیلی عوض میشه از کجا معلوم تو سن بالاتر هم بخوای باز اون طرح رو بدنت باشه؟ یعنی انقدر آدما با احساس پشیمونی راحتن؟
1 054
تایپ داشتن خیلی کار معناداری نیست بخصوص اگه سعی کنی به طور آگاهانه تعیینش کنی و محدودیت بذاری
1 054
چرا آدم همیشه واسه خودش یه معیارایی داره که از آذمای اینطوری و اونطوری خوشم میاد و تایپم فلان چیزه بعد عدل یهو از یکی خوشش میاد که اصلا با استاندارداش جور درنمیاد
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
